سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی از زمان به دست گرفتن مالکیت باشگاه سرمایه‌گذاری‌های دیوانه‌واری انجام داده و در عرض یک سال از مرز 1 میلیارد یورو عبور کرده است.
تمرینات جلوی بازو تنها راه تقویت عضلات بازو نیستند. یک مطالعۀ تازه می‌گوید انجام حرکاتی که ماهیچه را کش می‌آورند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانند عضلات را تقویت کنند.
باشگاه الهلال تلاش می کند تا رضایت ژوائو فلیکس را برای انتقال قرضی یکساله جلب نماید.
یک سال بعد از مهاجرت ملی پوش قایقرانی به آذربایجان، رییس این فدراسیون می گوید دلیل او به مسائل مالی و البته ازدواجش مربوط بوده است.
نماینده پزشکان متخصص طرحی از خودکشیِ یکی از رزیدنت‌ها طی چند هفته‌ی گذشته خبر می‌دهد و می‌گوید: «از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱، یعنی فقط طی یک سال، سیزده رزیدنت خودکشی کرده‌اند…»
نماینده پزشکان متخصص طرحی از خودکشیِ یکی از رزیدنت‌ها طی چند هفته‌ی گذشته خبر می‌دهد و می‌گوید: «از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱، یعنی فقط طی یک سال، سیزده رزیدنت خودکشی کرده‌اند…»
نماینده پزشکان متخصص طرحی از خودکشیِ یکی از رزیدنت‌ها طی چند هفته‌ی گذشته خبر می‌دهد و می‌گوید: «از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱، یعنی فقط طی یک سال، سیزده رزیدنت خودکشی کرده‌اند…»
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
محمدعلی شاه هر کاری دلش خواست انجام داد و آزادی‌خواهان را کشت و خون‌ها ریخت و ظلم‌ها کرد که آن سرش ناپیدا! فقط مرور اتفاقات تلخ و خونبار دوره استبداد صغیر خودش چند جلد کتاب می‌شود. البته استبداد صغیر یک‌سال بیشتر طول نکشید و مشروطه‌خواهان تفنگ برداشتند و آمدند و تهران را فتح کردند و او را خلع کردند.
الخاندرو بالده، بازیکن محبوب ژاوی، که فقط یک سال دیگر از قراردادش با بارسا باقی مانده، هنوز تمدید نکرده است.
ژاوی در طول یک سال و نیمی که مربی بارسا بوده، دست به تحولات گسترده‌ای در تیم زده و تعداد بازیکنانی که از روز اول حضور او در تیم مانده‌اند، بسیار اندک بوده است.
گرگان-یک سال پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر لایروبی و احیای خلیج گرگان، شواهد و بازدید میدانی حکایت از آن دارد که با مساعی جهادی، این پهنه آبی فقط چند گام تا پویایی و حیات دوباره فاصله دارد.
گرگان- یک سال پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر لایروبی و احیا خلیج گرگان، شواهد و بازدید میدانی حکایت از آن دارد که با مساعی جهادی، این پهنه آبی فقط چند گام تا پویایی و حیات دوباره فاصله دارد.
تنها شناگر کم بینا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: با تمرینات خوبی که طی یکسال گذشته پشت سر گذاشتم و با انگیزه و روحیه بالایی که دارم تنها به قهرمانی در بازیهای پاراآسیایی فکر می‌کنم.
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
اعتماد نوشت: به گفته نوروزی کارشناس حقوقی، بنا به مفاد منتشرشده از مذاکرات دادگاه محاکمه محسن شکاری، وی چاقو در دست خیابان را بسته و سپس با اسلحه سرد، یعنی همان چاقو یک مامور بسیج را مجروح کرده است. این مقایسه با سوال نوروزی همراه است: «کجای عمل محسن شکاری با آنچه جانیان حمله به مجلس و رژه اهواز و حرم شاهچراغ انجام داده‌اند یکسان یا شبیه و نزدیک است که مجازات‌شان هم یکسان باشد؟» نوروزی تاکید دارد که به فرض محارب بودن شکاری، مجازات محاربه فقط اعدام نبوده و دلیلی برای انتخاب این مجازات نیز وجود نداشته است.
عباس عبدی نوشت: حکومتی که گمان می‌کرد با حذف دیگران به مقصود خود می‌رسد، اکنون و فقط یک سال پس از یک‌دست شدن، مواجه با وضعیت خطیری شده است که در خواب هم نمی‌دید.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است، اقتصاد فقط یارانه و صدقه دادن به مردم نیست.
نادری خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رئیسی بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، یک سال این زمانه با یک سال چند دهه پیش متفاوت است، نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است.
ندیم امیری، ستاره افغان لورکوزن، در روزهای اخیر دوباره به دوران اوج بازگشته است.
مربی مس کرمان از اهداف این تیم برای لیگ بیست و دوم صحبت می کند و می گوید هدفشان این است بستری مناسب برای فصل بعد فراهم کنند.
قطعا اوضاع امروز بهتر از یک‌سال قبل است و طبق پیش‌بینی‌های این مراکز معتبر بین‌المللی، اوضاع رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. دولت سیزدهم هم نشان داده بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف می‌شود کار‌های بزرگی کرد. بنابراین، آن طرفی که باید عجله کند ما نیستیم. دو ماه! فقط دو ماه دیگر اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، اوضاع زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد!
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خط کشتیرانی مستقیم بین هند و چابهار ایجاد شد. خط کشتیرانی مستقیم بین عمان و بندرعباس ایجاد شد. افزایش کشتی‌های ترانزیتی در دریای خزر را داشتیم.
فدراسیون شطرنج با مشکل بدهی ١٤ میلیارد تومانی روبرو شدن که البته فقط مربوط به یک سال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ