اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلما پارائیلو به اولین بازیکنی تبدیل شد که که در سه رده مختلف قهرمان جهان شده است.
یک سری رفتار‌های خاص وجود دارد که مختص زنان است و می‌تواند هر مردی را آزار دهد. مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می‌تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
بایر لورکوزن از جنبه بازی دادن به بازیکنان جوان، یکه‌تاز فوتبال آلمان محسوب می‌شود.
بایر لورکوزن از جنبه بازی دادن به بازیکنان جوان، یکه تاز فوتبال آلمان محسوب می شود.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
علیرضا بیرانوند امسال پنج ضربه پنالتی را در لیگ برتر و جام حذفی مهار کرده است.
ایران یکی از کشور‌های دارای آمار بالای بیماران ثبت شده تالاسمی در جهان است. اضافه شدن سالانه ۳۰۰ بیمار جدید تالاسمی به چرخه بیماری حاکی از آن است که هنوز خیلی از افرادی که قصد ازدواج دارند به آزمایش‌های پیش از ازدواج اعتقادی ندارند.
هرچند عیسی آل کثیر برای بازگشت دوباره به پرسپولیس مخالفان خاص خودش را داشت اما او این روزها با گل‌های سرنوشت‌ساز خود بار دیگر نقش پررنگی در مسیر موفقیت این تیم ایفا می‌کند.
سرمربی پرسپولیس آماری جالب توجه مقابل سرمربیان خارجی لیگ به نام خود کرده است.
بسیاری از این پست‌های "تله‌ای"، که شامل انواع گرافیک‌ها، میم‌ها، پازل‌ها و ... هستند، عمدا برای به اشتباه انداختن یا به چالش کشیدن و آزار مخاطبان طراحی شده‌اند و حقیقت ماجرا پیچیده‌تر از آن چیزی است که ما می‌بینیم. ابتدا بیایید به نحوه عملکرد آن در هنگام ریختن آب در این سیستم از ظروف و خطوط لوله فکر کنیم؛ سپس به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چرا این تله چالشی و خاص تا این حد در رسانه‌های اجتماعی موثر بوده.
معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می‌شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شروع و اواخر خردادماه نیز نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون‌های عملی منتشر می‌شود. آزمون اولیه داوطلبان نیز تیرماه برگزار خواهد شد.
باستان‌شناسان یک آینۀ برنزی بسیار خاص به شکل سپر و یک شمشیر آهنی بسیار بزرگ را که بیش از ۲ متر طول دارد در گورپشته‌ای باستانی در شهر نارای ژاپن از زیر خاک بیرون آوردند؛ این آثار در نوع خود بی‌سابقه به حساب می‌آیند.
در اینجا تصاویری از پنج خانۀ ساخته شده در سال ۲۰۲۲ را می‌بینید که به خاطر ویژگی‌های معمارانۀ خاص و متفاوتشان در فهرست بهترین آثار معماری سال قرار گرفته‌اند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اغلب اخبار و مواضع منسوب به رهبر معظم انقلاب در بولتن خبری یک مجموعه رسانه‌ای، به دلیل غیردقیق، ناقص و گاه جعلی بودن غیرمعتبر است.
واکنش پرشور و خاص پابلو آیمار، دستیار سرمربی آرژانتین، روی نیمکت این تیم بعد از گلزنی لیونل مسی در بازی امشب آلبی‌سلسته مقابل مکزیک خبرساز شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم پیش از حضور در جام جهانی انگیزه خاصی دارد و می‌تواند آمار گل و پاس گل خود را در پورتو به صد برساند.
بر اساس آمار و اطلاعات وزارت امور خارجه آمریکا، قاچاق انسان در هلند یکی از مسائلی است که به طور خاص زنان و دختران را تحت تأثیر قرار داده است که غالباً به فعالیت در صنعت جنسی وادار می‌شوند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
به طور خاص در تابستان سال جاری افزایش چشمگیر موارد ابتلا در ایتالیا رخ داده که باعث نگرانی مقام‌های بهداشتی آن کشور شده است. تنها در هفته گذشته، ۵۰ مورد دیگر از ابتلا به تب نیل غربی در ایتالیا گزارش شده جایی که عفونت‌های این ویروس در تابستان امسال افزایش یافته است.
با اعلام اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! ۲۹ نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، ۹ نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!
ایرانسل و مپنا، همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، تفاهم‌نامۀ همکاری در حوزۀ خودروی متصل امضا کردند. ایرانسل، با رونمایی از خدمت خودروی متصل، در این نمایشگاه حضور دارد.
واقعیت‌های میدانی جامعه با این آمارها تفاوت دارد. ممکن است زمان پخش یک برنامه خاص مثل مسابقه فوتبال، سریال یا برنامه ای خاص، صداوسیما توجه مردم را جلب بکند، اما اینکه مردم به این رسانه اعتماد کنند و تماشای آن را در سبد فرهنگی خود قرار بدهند، بعید می‌دانم امروز این طور باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ