سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سابق تلاش خاصی برای درآمدزایی نداشت و ادعا داشتند نمی توانند نفت را فروخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: یکی از برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کم کردن تصدی‌گری دولت است و وی اعتقاد دارد که هر چقدر اقتصاد مردمی‌تر باشد، به نفع مردم است.
نماینده مردم اراک در مجلس با انتقاد از عدم پرداخت وام ازدواج از سوی بانک‌ها، گفت: وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید این موضوع را پیگیری کنند.
وزیر اقتصاد در میزگرد بانک توسعه اسلامی راهکارهایی عملیاتی برای تسهیل در انتقال دانش، استفاده از بخش خصوصی و تامین مالی موثرتر پروژه‌ها از سوی بانک توسعه اسلامی ارائه داد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توقع یادی داریم و رفتار مدیران باید طبق اصول باشد.
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر ساماندهی شعب خارجی بانک‌ها، گفت: در بیشتر بانک‌ها موضوع اعتبارسنجی یک شوخی است و اعتقاد جدی در لایه‌های مدیریتی برای روی دادن این اتفاق وجود ندارد.
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر ساماندهی شعب خارجی بانک‌ها، گفت: در بیشتر بانک‌ها موضوع اعتبارسنجی یک شوخی است و اعتقاد جدی در لایه‌های مدیریتی برای روی دادن این اتفاق وجود ندارد.
وزیر اقتصاد در خصوص انضباط مالی دولت و استانداردسازی حساب‌های دولتی گفت: از همه دستگاه ها می‌خواهیم که تا پایان دی ماه، حساب های فرعی خود را به حساب واحد خزانه منتقل کنند.
انتقادات علی‌ اصغر خانی، نماینده شاهرود در مجلس به تیم اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد را در این ویدئو مشاهده کنید. وی گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند، وزارت‌خانه را باید مثل خانه خودشان اداره کنند
اسماعیلی گفت: از هیات مدیره خانه سینما که بیانیه صادر کردند می خواهیم به وظیفه صنفی و حرفه ای خود عمل کنند و به ما کمک کنند تا مسائل خاتمه یابد. استفاده از لحن های غیر دوستانه کمکی نمی کند جز اینکه تنش ها افزوده می شود.
نخست وزیر سابق پاکستان تلاش ها برای تغییر رژیم در این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
خاندوزی درباره تذکر روز گذشته رئیس مجلس به او درباره تبصره هجده و استفاده از لفظ خستگی و رودربایستی برای وی گفت: البته بنده دغدغه رئیس مجلس را در خصوص تسهیلات اشتغالزایی درک می‌کنم، اما بیش از یک سال است که آقایانی که اهل خستگی و رودربایسی بودند، رفته‌اند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: متاسفانه شاهد عدم توجه به انضباط مالی در برخی بانک‌های خصوصی هستیم و در سامانه کدال می‌بینیم که نرخ‌های مصوب را صراحتاً پشت سر می‌گذارند.
سجادی در حاشیه نشست خبری به مناسبت روز تربیت بدنی: به مدیران سرخ‌آبی گفتم تیم بانوان خود را تشکیل دهید اما انگار سخنان من امضا روی یخ بود!
وزیر اقتصاد آلمان، آمریکا و دیگر کشورهای دوست صادرکننده گاز را متهم کرد از پیامدهای جنگ اوکراین سوده برده و گاز را به قیمت نجومی، عرضه می کنند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه خواستار رفع سریع موانع موجود در مسیر انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن به ویژه رفع محاصره اقتصادی این کشور شد.
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: این اقتصاد غلط با برجام نیز حل نمی‌شود چون برجام یک سری موانع را از سر راه بر می‌دارد اما فرمول اقتصادی ما را درست نمی‌کند.
تبریز- وزیر اقتصاد و امور دارایی از پیگیری انتقال حساب های مالیاتی شرکت های بزرگ آذربایجان شرقی به این استان خبر داد.
نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مردم به اجبار بایستی از خودرو‌های بی کیفیت که منجر به مرگ و قطع عضو آنان می‌شود استفاده می‌کنند چه کسی مقصر است؟ وزیر صمت چه پاسخی دارد؟ این‌ها همه زمینه‌های فساد اقتصادی در کشور شده است که منجر به این نابسامانی‌ها می‌شود.
وزیر صمت با بیان اینکه هم اکنون تولید خودرو کمتر از ظرفیت است، گفت: ما خودروی اقتصادی و محصول جدیدی نداریم که متناسب با تقاضا و قدرت خرید عموم مردم باشد.
اعلام ورشکستگی گوگل روسیه
اولین مراسم اعلام نتایج خودروهای تولید داخل از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با حضور نمایندگان شرکت های خودروساز و نهادهای نظارتی در شرکت سایپا برگزار شد و برگزیدگان محصولات شرکت های سایپا، ایران خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو و آرین موتور مشخص شدند.
بعد از اینکه گزارش نادرست احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد درخصوص تورم ٥٩ درصدی شهریور سال ١٤٠٠ که توسط آقای رئیسی تکرار شد و در فضای رسانه‌ای داخلی و خارجی، به دلیل مغایرت فاحش آن با گزارش رسمی مرکز آمار، مساله‌ساز و موجب انتقاد گردید، باز هم امروز مجدداً شاهد ارایه گزارش‌های نادرست خاندوزی در مواردی از جمله خزانه خالی، استفاده از تنخواه، افزایش ٥٥٠ درصدی بدهی‌های دولت قبل به صندوق‌های بازنشستگی و … بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ