آرمان قاسمی معتقد است تساوی‌های ذوب آهن، اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را کاهش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیما میرزازاد حالا در موقعیتی خاص قرار گرفته و باید از دروازه سپاهان مقابل استقلال محافظت کند.
تعطیلی زندان رجائی شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن در شهر، همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان و مسئولان استان از دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بود.
میلاد سرلک مرموزترین مهره نقل و انتقالات پرسپولیس بوده و حالا در یک موقعیت خاص قرار گرفته است.
فرشید اسماعیلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی موقعیت متفاوتی در مقایسه با سایر بازیکنان دارد.
جواد نکونام روزهای خاصی را تجربه می‌کند؛ او مورد حمایت بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران استقلال قرار گرفته اما فعلا دستش از نیمکت این تیم کوتاه است.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
دنی ولبک به طرز عجیبی فرصت فوق العاده برابر دروازه خالی چلسی را به آسمان زد.
نیمه اول دیدار دو تیم فولاد و الفیصلی در حالی به پایان رسید که موقعیت خاصی روی دروازه‌ها خلق نشد.
در یک سال آشفتگی اقتصادی عمومی که پس از کووید بهبود یافته است موقعیت روسیه به عنوان یک صادرکننده بزرگ کالا به این کشور اهرم خاصی در مقایسه با سایر کشور‌ها بخشید. روسیه بیش از آن چه ما انتظار داشتیم تجارت داشته و در این میان از کانال‌های پشتی نیز برای این منظور استفاده کرده است. این موارد در کنار یکدیگر دلیل کارایی کم‌تر مورد انتظار تحریم‌ها علیه روسیه بوده اند.
او ادامه داد: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما آن اتفاق باعث شد که تیم حالت دفاعی‌تری به خودش بگیرد. بازی را توانستیم کنترل کنیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در بخش دفاعی تمرکز داشتیم. در مجموع بازی خوبی برای ما بود. این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
هافبک تراکتور در نیمه اول بازی با مس یک موقعیت طلایی را از دست داد که باید آن را بزرگترین موقعیت سوزی هفته نامید.
در میان ستارگان حاضر در جام جهانی، مسی انگیزه خاصی برای قهرمانی دارد.
بازیکن تیم ملی عمان با از دست‌دادن موقعیت گل در برابر دروازه خالی در نجات تیمش از شکست ناکام ماند.
سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی سیاسی ایران، کریدورهای ریلی برای توسعه اقتصادی کشورمان لازم هستند.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری برای آن پدید آورده‌ است. با این همه، در چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها، امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری را برای آن پدید آورده‌است. با این همه، در طول چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
معاون اول رییس گفت: ایران به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با پانزده کشور و همچنین همجواری با دریای خزر در شمال و خلیج فارس در جنوب، جایگاه ویژه ای به لحاظ ترانزیت دارد.
کاوه گلمرادی از خوانندگان ورزش سه درباره موقعیت خاص تیم ملی در سالهای اخیر مطلبی نوشته. شاید شما هم با او هم‌نظر باشید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر هوادار در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: با عملکرد خوب بازیکنان موقعیت خاصی به هوادار ندادیم و پنالتی این تیم هم درست نبود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت خاصی به هوادار ندادیم و پنالتی این تیم هم درست نبود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت خاصی به هوادار ندادیم.
نیمه نخست دیدار صنعت نفت و آلومینیوم بدون خلق موقعیت خاصی به روی دروازه ها به پایان رسید.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه همدلی رمز پیروزی است، گفت: ایران یک کشور دارای موقعیت و شرایط خاص در دنیا بوده و پرچم استقلال را بالا برده است.
واردکنندگان خودرو به فکر جیب مردم هستند یا منافع شخصی خود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ