مشهد ـ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان گفت: تاکنون ۲۵ کیلومتر تونل انرژی در مشهد اجرا شده و ۱۵ کیلومتر دیگر در دست اجراست و در آینده ۳۵ کیلومتر دیگر به این تونل اضافه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اُلمپوس بلندترین کوه شناخته شده در منظومه شمسی است که ۱۶ مایل (۲۵ کیلومتر) از سطح مریخ امتداد دارد و در حدود ۳۷۴ مایل (۶۰۱ کیلومتر) عرض دارد. در قله این کوه یک دهانه آتشفشانی وجود دارد که آخرین بار ۲۵ میلیون سال پیش فوران کرده است.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند، گفت: برخی از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند از دایره متقاضیان خارج خواهند شد.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
معاون مرکز تعاملات علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: نخبگان ایرانی خارج از کشور از ۲۵پروژه علمی جایگزین سربازی دفاع کردند و اکنون در مرحله دریافت کارت پایان خدمت هستند.
زرده تخم مرغ یکی از معدود غذا‌هایی است که به طور طبیعی حاوی ویتامین D است و با توجه به این‌که نزدیک به یک‌چهارم بزرگسالان از کمبود خفیف یا متوسط ​​ویتامین D رنج می‌برند، تخم‌مرغ می‌تواند کمک بزرگی به تامین ویتامین دی آن‌ها کند. به گونه‌ای که یک وعده غذایی حاوی دو عدد تخم مرغ، ۸۲ درصد از نیاز روزانه توصیه شده شما به ویتامین D را تامین می‌کند.
کاشمر ـ سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر گفت: ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات جهت حوزه مکانیزاسیون کاشمر اختصاص یافت.
به دلیل وقوع توفان بسیار شدید «بیپارجوی» در مناطق ساحلی گجرات هند حداقل ۲ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند، در حالی که تیرهای برق و درختان از جا کَنده شدند.
چهارمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای ۳۱ خرداد تا ۱۱ تیر برگزار می‌شود.
دامغان- دبیر ستاد کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، با بیان اینکه ۲۵ هزار طلبه در مدارس کشور فعالیت دارند،گفت:نظرسنجی از رضایت مندی از اجرای طرح امین در مدرسه‌ها در حال اجرا است.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۲ ماه اخیر و در قالب پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم» ۲۵ پرونده قضائی در استان به صلح و سازش ختم شد.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۲۵ هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی در شهرستان چادگان با حکم قضایی از ید متصرفان خارج شد.
مولدسازی اراضی و املاک غیرقابل بهره‌برداری و آموزشی در جهت نوسازی، مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی و بهسازی فضاهای شهری از بندهای تفاهم‌نامه میان وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران است.
سونی اعلام کرده در ۱۲ ماه پیش رو ۲۵ میلیون دستگاه کنسول بازی پلی استیشن ۵ راهی بازار خواهد کرد.
درحالی که قرار بود بلیت مترو تهران ۲۵ درصد افزایش داشته باشد و افزایش کرایه تاکسی ها نیز مطابق با رفاه حال کارگران و رانندگان باشد اما مشاهده می‌شود که این اتفاق رخ نداده است.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
شناور تندرو ذوالفقار اولین شناور پدافندی نیرو‌های مسلح مجهز به چهار موشک عمودپرتاب پدافندی نواب با برد ۲۵کیلومتر ساخت صنایع موشکی وزارت دفاع است.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: بهره برداری از تقاطع بزرگراه شهید همدانی به دو بلوار کاج و گل‌ها موجب کاهش ۲۵ کیلومتری تردد خودرویی شهروندان خواهد شد.
براساس اعلام مرکز لرزه نگاری اروپا، این زلزله ساعت ۲۳:۲۵ به وقت گرینویچ و ۰۲:۲۵ به وقت محلی در فاصله ۳۵۹ کیلومتری شمال غربی بغداد و ۱۷ کیلومتری شمال شرق موصل به وقوع پیوست.
این وسیله نقلیه دارای یک مجموعه باتری لیتیوم یونی ۵۰ کیلووات ساعتی است که در هر بار شارژ تا ۲۰۰ مایل (۳۲۰ کیلومتر) می‌توان از آن استفاده کرد و ۲۰ دقیقه نیز ذخیره دارد. چهار موتور الکتریکی ۲۵ کیلوواتی (۳۳.۵ اسب بخار) روی آن نصب شده است که به دو ملخ ثابت در جلو و پشت هر بال نیرو می‌دهند و هواپیما از یک پیشران، کنترل و مجموعه حسگر کاملا اضافی بهره می‌برد.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
در طول ۲۰ سال اخیر اطلاعات زمین شناسی در منطقه اقتصادی مختص به لبنان که مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار و ۷۳۰ کیلومتر مربع دارد، نشان می دهد که در این منطقه، ۲۵ تریلیون متر مکعب گاز وجود دارد.
به دلیل نبود امکانات و ضعف در تامین آب آشامیدنی زائران، در ۲۵ کیلومتری مرز مهران، زائران اربعین از فرط تشنگی مقابل ماشین‌های عبوری را می‌گرفتند و از آن‌ها تقاضای آب می‌کردند.
شاهرود- فرمانده حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ایمن سازی محدوده عبور یوز یعنی حدود ۲۵ کیلومتر به همه لحاظ نیازمند اعتبار است، گفت: ارگان‌ها و مسئولان مربوطه نیز باید در این طرح مشارکت کنند.
این حادثه در کیلومتر ۲۵ محور بیرجند به اسدیه رخ داد که با اعلام حادثه ۲ تیم از پایگاه میاباد و ۲ تیم واکنش سریع به عنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ