کاشمر ـ سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر گفت: ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات جهت حوزه مکانیزاسیون کاشمر اختصاص یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وجود ۳۰۰ کیلومتر پهنه آبی و نوار ساحلی در گیلان نه تنها به عنوان یک ظرفیت تجاری دریایی با همسایگان مرزی حاشیه خزر و اوراسیا محسوب می شود بلکه یک فرصت استثنایی در بخش گردشگری دریاپایه است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، از پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به کشاورزان سراسر کشور خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۵ تن انواع خشکبار قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۲۶ دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتیال غیر مجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی با کارمزدهای متنوع پرداخت شد.
بانک سپه بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.
طبق مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت مکلف شد که سال آینده معادل ۲۵ همت قیر رایگان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد.
الفیصلی در همان دیدار اول مرحله حذفی برابر فولاد شکست خورد تا خیلی زود به عربستان بازگردد.
ارومیه - فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در مرزهای شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۰ تن خشکبار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
روز چهار‌شنبه شرکت سرمایه‌گذاری هیندنبورگ مجموعه شرکت‌های آقای آدانی را متهم به "بزرگ‌ترین کلاهبرداری در تاریخ شرکت‌های بزرگ" کرد.
گزارش‌ها حاکی از توافق نهایی ناصر الخلیفی و دنیل لوی برای خرید ۲۵ درصد از سهام تاتنهام توسط قطری‌ها است.
بازار مشتقه بورس انرژی ایران امروز یکم آذر ۱۴۰۱ شاهد معاملات اوراق سلف موازی استاندارد برش پنتان صادراتی شرکت پتروپالایش کنگان به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال بود.
ارزش کل معاملات انجام‌شده در هفته پایانی مهرماه بورس انرژی ایران ۲۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۵۳ هزار و ۹۶ تن فراورده هیدروکربوری در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: از ۴۵ میلیارد دلار صادرات در کشور ۲۵ میلیارد دلار مربوط به فراورده های نفتی است.
تهران- استاندار تهران از اختصاص ۲۵ هزار میلیارد ریال جهت تجهیز و نوسازی مدارس این استان خبر داد.
در هفته گذشته، ارزش کل معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران ۲۴ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۸۷ هزار و ۱۳۶ تن فراورده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در پویش شور عاطفه‌ها از آغاز اجرای آن در مردادماه امسال تاکنون خبر داد.
«کانال استانبول» دریای سیاه را به دریای مرمره متصل خواهد کرد و به موازات تنگه بسفر امتداد می‌یابد. رجب طیب اردوغان انتظار دارد تا از طریق این کانال، اقتصاد ترکیه رونق چشمگیر یابد.
فناوری تبلیغاتی گوگل برای این شرکت دردسرساز شده و احتمال دارد به پرداخت غرامتی ۲۵ میلیارد یورویی در هلند و انگلیس منجر شود.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.
سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ