دامغان- دبیر ستاد کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، با بیان اینکه ۲۵ هزار طلبه در مدارس کشور فعالیت دارند،گفت:نظرسنجی از رضایت مندی از اجرای طرح امین در مدرسه‌ها در حال اجرا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند، گفت: برخی از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند از دایره متقاضیان خارج خواهند شد.
مشهد ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خودکفایی رسیدند که ۸ هزار نفر سهم خراسان رضوی است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، از پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به کشاورزان سراسر کشور خبر داد.
تهران- استاندار تهران با تاکید بر اینکه ساخت مسکن با تمرکز در بافت فرسوده ضروری است از شناسایی ۲۵ هزار خانه خالی در استان خبر داد.
تهران- استاندار تهران گفت: بیش از ۲۵ هزار خانه خالی در استان تهران شناسایی شده که فرآیند شناسایی و ترتیب و توالی ثبت خانه‌های خالی به گونه‌ای باشد تا مرجع نهایی برای اعمال قانون ورود کند.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام ۲۵ هزار و ۳۵ زائر خانه خدا در ۱۵ روز نخست عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ خبرداد.
طرفداران پرسپولیس و استقلال حضوری پرشور در ورزشگاه آزادی داشته‌اند.
مولدسازی اراضی و املاک غیرقابل بهره‌برداری و آموزشی در جهت نوسازی، مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی و بهسازی فضاهای شهری از بندهای تفاهم‌نامه میان وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران است.
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی با کارمزدهای متنوع پرداخت شد.
یک دستگاه تانکر ۲۵ هزار لیتری که حامل مواد اولیه تشکیل‌دهنده روغن بوده است که در حین حرکت در لاین کندرو مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح با گاردریل‌ها تصادف کرده و واژگون شده است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهرستان اهواز خبر داد.
نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در گزارشگری مالی منتهی به اسفندماه 1401 برای هر يورو معادل 265،000 ريال و برای هر دلار آمریکا معادل 250،000 ريال و ساير اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به يورو تعیین شد.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۲۵ هزار مواد اولیه محترقه خطرناک در این شهر خبر داد و گفت: با برهم زنندگان امنیت و سلامت مردم برخورد می‌شود.
طبق مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده می‌شود بیست و پنج هزار نفر نیروی خدماتی را برای مدارس دولتی آموزش و پرورش از شروع سال تحصیلی (مهر ماه سال ۱۴۰۲) جذب کند.
طبق مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت مکلف شد که سال آینده معادل ۲۵ همت قیر رایگان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در آزمون اسفندماه سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.
قم- معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۲۵ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی در کشور تخیصص داده شده است.
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۲۵ هزار واحدی به جایگاه یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد رسیده است.
سکه امامی نسبت به هفته گذشته با کاهش ۲۵ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان رسید.
سکه امامی نسبت به هفته گذشته با کاهش ۲۵ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان رسید.
تهران- استاندار تهران از اختصاص ۲۵ هزار میلیارد ریال جهت تجهیز و نوسازی مدارس این استان خبر داد.
در هفته گذشته، ارزش کل معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران ۲۴ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۸۷ هزار و ۱۳۶ تن فراورده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کسی که فضای دانشگاه فرهنگیان را تجربه کرده است، قطعاً آمادگی بهتری برای معلم شدن دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ