سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند، گفت: برخی از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند از دایره متقاضیان خارج خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز جمعه، ۲۵ هزار و ۱۵۷ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اطلاعات خود را در سامانه پنجره واحد خدمات وزارت کشور، ثبت کرده‌اند.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: ۱.۵ میلیون نفر جمعیت عشایری در کشور داریم که ۲۵ درصد گوشت قرمز، ۳۸ درصد دام سبک و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور را تولید و تأمین می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی ارائه شده است، گفت:همه زائران با سلامت کامل حج را انجام داده‌اند.
مشهد ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خودکفایی رسیدند که ۸ هزار نفر سهم خراسان رضوی است.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در خصوص مرگ مغزی اعلام کرد: در هر روز ۲۵ هزار ایرانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این میان روزانه ۷ تا ۱۰ نفر و سالانه ۳۰۰۰ نفر به خاطر نرسیدن عضو پیوندی مورد نیاز، جان خود را از دست می‌دهند.مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه قزوین گفت: در هر روز ۲۵ هزار ایرانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این میان روزانه ۷ تا ۱۰ نفر و سالانه ۳۰۰۰ نفر به خاطر نرسیدن عضو پیوندی مورد نیاز، جان خود را از دست می‌دهند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از احداث یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت ویژه مددجویان تحت پوشش با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
۵۷ میلیون و ۱۱۸ هزار نفر شب اقامت از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با تجمیع آمار اقامت‌های رسمی و غیر رسمی، اضطراری و خوابگاه‌های آموزش و پرورش، زائرسراها، مساجد و ... ثبت شده است.
تایباد ـ فرماندار شهرستان تایباد گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه امسال ۱۵ هزار و ۵۰۸ نفر مسافر و گردشگر از بناهای تاریخی شهرستان تایباد بازدید کرده اند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ رسید.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۲۵ هزار نفر سارق و کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت شد.
طبق مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده می‌شود بیست و پنج هزار نفر نیروی خدماتی را برای مدارس دولتی آموزش و پرورش از شروع سال تحصیلی (مهر ماه سال ۱۴۰۲) جذب کند.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن ضمن اشاره به بسترسازی برای ایجاد خانه های مولد زیستی معیشتی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، محرک سازی در جهت مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را ضروری دانست.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
نخست‌وزیر کانادا امروز تحریم‌های جدیدی اعلام کرد و گفت ۱۰ هزار نفر از اعضای سپاه پاسداران از ورود به کانادا منع خواهند شد. دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.
مدیرکل پزشکی‌قانونی استان تهران درباره میزان مراجعه به دلیل نزاع می‌گوید: در سه ماه نخست سال‌جاری ۲۶هزار و ۱۲۵ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی ۲۴هزار و ۳۲۸ نفر اعلام شده بود، ۷ درصد افزایش یافته است. براساس گزارش اداره کل پزشکی‌قانونی استان تهران از کل مراجعان به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در سه ماهه نخست سال‌جاری، ۱۶هزار و ۵۱۱ نفر مرد و ۹۶۱۴ نفر زن بوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ