شهردار منطقه ۲۲ گفت: بهره برداری از تقاطع بزرگراه شهید همدانی به دو بلوار کاج و گل‌ها موجب کاهش ۲۵ کیلومتری تردد خودرویی شهروندان خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر شبکه بهداشت سردشت از شهروندان خواست از مصرف مواد دست ساز و غیر استاندارد خودداری کرده و در صورت علایم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کنند.
شهردار تهران گفت: می‌خواهیم بخش‌های مختلف گردشگری را در کنار هم قرار دهیم و مسیر برای ارائه خدمت به مردم و حتی کسانی که از سایر کشورها به تهران سفر می‌کنند، بیش از پیش فراهم شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آغاز فعالیت دو مرکز ویژه پایش شبکه توزیع برق تهران را گامی بزرگ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و شبکه توزیع برق کشور دانست.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
شهبازی می‌گوید: «شهروندان خیلی لذت می‌بردند که در این بزرگراه خلوت و خوش منظر رانندگی کنند. بخشی از تفریح مردم در روز‌های تعطیل هم رانندگی در این مسیر بود. وسط بزرگراه پارک‌وی بلواری با فضای سبز ساخته شده بود. درختان کاج منظم در ۲طرف و کناره‌ها هم درختان سرو نقره‌ای و کاج معروف به کاج تهران در رفیوژ وسط بزرگراه کاشته شده بود.»
رودخانه کن از قدیم آب شرب و همچنین آب مورد نیاز برای آبیاری باغ‌های میوه کن را تأمین می‌کرد و به این سبب همواره محل تفریح و گردشگاه شهروندان تهرانی بوده است. این رود، پرآب‌ترین رودی است که از تهران می‌گذرد. مسیر طولانی این رود به علت عظمت و مقیاس شهری و فراشهری آن با بسیاری از شریان‌های شهری و فراشهری تقاطع دارد.
مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از بازدید پنج میلیون گردشگر و شهروند از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تعطیلات نوروز خبر داد.
مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به دلیل محدودیت در منابع آب سطحی که به دلیل استمرار ۳ساله خشکسالی رخ داده و نیز بارش‌های حوضه آبریز که به صورت برف هستند و هنوز ذوب نشده‌اند، محدودیت‌ها تامین آب پا برجا است و باید در مصرف صرفه جویی شود.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: هرچقدر شهروندان آب بیشتری مصرف کنند حجم مخازن شهر تهران که به صورت شبانه‌روز ذخیره می‌شود کاهش پیدا می‌کند و این موضوع منجر به افت فشار در برخی از شبکه‌ها می‌شود.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از تغییر مبدا مسیر خط میدان ونک-میدان رسالت به‌منظور سهولت در دسترسی شهروندان خبر داد.
شهردار تهران گفت: با تکمیل ۹۸ تقاطع، شهروندان به جای آنکه ۷۸۵ کیلومتر مسیر را طی کنند تنها ۵۷ کیلومتر طی می‌کنند.
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از کاهش سه کیلومتری مسیر شهروندان با بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام در چهاردهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: در قانون اساسی آزادی‌های مشروع و حقوق مدنی شهروندان به صراحت آمده است و دستگاه های اطلاع رسانی باید در مسیر تبیین این حقوق و آزادی ها برای مردم گام بردارند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بر اساس داده‌های این سامانه‌ها، احتمال وزش باد‌های شدید و نسبتا شدید در مناطق جنوب غربی تهران وجود دارد که در این راستا نیز شهروندان باید از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حدود ۷۸۰ کیلومتر راه اضافه به شهروندان تحمیل شده است و بر همین اساس باید راه شهروندان را از ۷۸۰ کیلومتر به ۵۷ کیلومتر رساند.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: ارائه و ثبت گزارشات حسابرسی و صورت های مالی برای مشاهده عموم و قابل دسترسی برای شهروندان باید با جدیت پیگیری شود.
پیرحسین کولیوند با حضور در مناطق سیل زده استان فارس بر تداوم کمک های امدادی به شهروندان متاثر از سیل تاکید کرد.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در میدان امام حسین (ع) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ