دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند، گفت: برخی از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند از دایره متقاضیان خارج خواهند شد.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
معاون مرکز تعاملات علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: نخبگان ایرانی خارج از کشور از ۲۵پروژه علمی جایگزین سربازی دفاع کردند و اکنون در مرحله دریافت کارت پایان خدمت هستند.
زرده تخم مرغ یکی از معدود غذا‌هایی است که به طور طبیعی حاوی ویتامین D است و با توجه به این‌که نزدیک به یک‌چهارم بزرگسالان از کمبود خفیف یا متوسط ​​ویتامین D رنج می‌برند، تخم‌مرغ می‌تواند کمک بزرگی به تامین ویتامین دی آن‌ها کند. به گونه‌ای که یک وعده غذایی حاوی دو عدد تخم مرغ، ۸۲ درصد از نیاز روزانه توصیه شده شما به ویتامین D را تامین می‌کند.
کاشمر ـ سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر گفت: ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات جهت حوزه مکانیزاسیون کاشمر اختصاص یافت.
به دلیل وقوع توفان بسیار شدید «بیپارجوی» در مناطق ساحلی گجرات هند حداقل ۲ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند، در حالی که تیرهای برق و درختان از جا کَنده شدند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان گفت: تاکنون ۲۵ کیلومتر تونل انرژی در مشهد اجرا شده و ۱۵ کیلومتر دیگر در دست اجراست و در آینده ۳۵ کیلومتر دیگر به این تونل اضافه می شود.
چهارمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای ۳۱ خرداد تا ۱۱ تیر برگزار می‌شود.
دامغان- دبیر ستاد کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، با بیان اینکه ۲۵ هزار طلبه در مدارس کشور فعالیت دارند،گفت:نظرسنجی از رضایت مندی از اجرای طرح امین در مدرسه‌ها در حال اجرا است.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۲ ماه اخیر و در قالب پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم» ۲۵ پرونده قضائی در استان به صلح و سازش ختم شد.
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۲۵ هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی در شهرستان چادگان با حکم قضایی از ید متصرفان خارج شد.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
مولدسازی اراضی و املاک غیرقابل بهره‌برداری و آموزشی در جهت نوسازی، مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی و بهسازی فضاهای شهری از بندهای تفاهم‌نامه میان وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران است.
سونی اعلام کرده در ۱۲ ماه پیش رو ۲۵ میلیون دستگاه کنسول بازی پلی استیشن ۵ راهی بازار خواهد کرد.
درحالی که قرار بود بلیت مترو تهران ۲۵ درصد افزایش داشته باشد و افزایش کرایه تاکسی ها نیز مطابق با رفاه حال کارگران و رانندگان باشد اما مشاهده می‌شود که این اتفاق رخ نداده است.
بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، ۱۶ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
نخستین روز درگیری‌ها در سودان تا کنون حداقل نفر ۲۵ کشته و حداقل ۱۸۳ نفر زخمی برجای گذاشته است.
سرمربی تیم ملی مینی فوتبال ایران اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم اعلام کرد.
آزمون توانست با همان پاس گل تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد و مانع از شکست لورکوزن در بازی رفت شود. نکته جالب اینکه دمیربای بعد از گل لورکوزن تشکر جداگانه‌ای از آزمون بابت پاس گل انجام داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهرستان اهواز خبر داد.
صنعت دفاعی در سال ۱۴۰۱ شاهد پیشرفت های بسیای از جمله الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی و دست یابی به موشک هایپرسونیک بود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: تا ساعت ۱۹ شب چهارشنبه سوری ۲۵ عملیات منجر به اعزام داشتیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: نسبت به متوسط ۲۵ درصد کمبود بارش داشته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ