درحالی که قرار بود بلیت مترو تهران ۲۵ درصد افزایش داشته باشد و افزایش کرایه تاکسی ها نیز مطابق با رفاه حال کارگران و رانندگان باشد اما مشاهده می‌شود که این اتفاق رخ نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
جدیدترین تحقیقات نشان داده افرادی که بیشترین خطر ژنتیکی و یا بدترین سلامت قلبی را داشتند با رعایت این عادات غذایی تا ۲۵ درصد از خطر سکته مغزی دور شده‌اند.
شاهسونی با اشاره به طوفان‌های گردو غباری زابل که غلظت ذرات معلق را در این منطقه افزایش داده است و همچنین تعداد روز‌های قابل توجه درگیر با این پدیده، افزود: طی سال گذشته هشت درصد از روز‌ها در منطقه مورد نظر هوای خوب یا پاک، ۳۱ درصد از روز‌ها هوای قابل قبول، ۲۴ درصد از روز‌ها هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۲۵ درصد روز‌ها ناسالم برای همه گروه‌ها، ۶ درصد روز‌ها خیلی ناسالم و ۵ درصد روز‌ها خطرناک بوده است.
زرده تخم مرغ یکی از معدود غذا‌هایی است که به طور طبیعی حاوی ویتامین D است و با توجه به این‌که نزدیک به یک‌چهارم بزرگسالان از کمبود خفیف یا متوسط ​​ویتامین D رنج می‌برند، تخم‌مرغ می‌تواند کمک بزرگی به تامین ویتامین دی آن‌ها کند. به گونه‌ای که یک وعده غذایی حاوی دو عدد تخم مرغ، ۸۲ درصد از نیاز روزانه توصیه شده شما به ویتامین D را تامین می‌کند.
قدس- رئیس دادگستری قدس از کاهش ۲۵ درصدی دعاوی حقوقی در این شهرستان طی شش ماه گذشته خبر داد.
سازمان هواپیمایی مشکل کمبود بلیت را همواره افزایش تقاضا اعلام می کند در صورتی که بلیت هواپیما برای تورها با قیمت بالا موجود است.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲، میزان فوتی و جرحی تصادفات رانندگی در محورهای خوزستان بیش از ۲۵ درصد کاهش یافت.
«اریک آرنسن»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه اسلو نروژ، می‌گوید: «اگر هر روز یک مشت آجیل، یعنی حدود ۳۰ گرم، بخورید ۲۰ تا ۲۵ درصد خطر ابتلاء به بیماری‌های قلبی عروقی کاهش خواهد یافت. در مقایسه، بزرگسالان در کشور‌های شمال اروپا به طور متوسط حدود ۴ گرم آجیل در روز می‌خورند. بسیاری از آن‌ها اصلاً آجیل یا دانه نمی‌خورند.»
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت:۲۰ تا ۲۵ درصد مصرف آب در اسفند ماه بیشتر شده است.
با احتساب افزایش ۲۵ درصدی، شهروندان تهرانی از سال آینده باید برای هر سفر درون شهری با مترو تهران رقمی معادل ۳۱۲۵ تمان پرداخت کنند.
اداره پلیس واشنگتن از افزایش ۲۵ درصدی جرایم و ۴۰ درصدی قتل در پایتخت آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
افزایش ۲۵ درصدی «وام ازدواج»
ارسطویی گفت: میزان ذخایر سدهای پنج‌گانه تامین‌کننده آب استان تهران ۲۳۹ میلیون مترمکعب است که این رقم در روز مشابه سال گذشته بیش از ۳۲۰ میلیون مترمکعب بوده است و حاکی از افت ۲۵ درصدی است.
مدیر پایانه مرزی لطف آباد خراسان رضوی گفت: از حدود ۲ ماه قبل تاکنون و با تسهیل ترددهای تجاری در این گذرگاه مرزی در شمال استان، رفت و آمد ناوگان تجاری ۲۵ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا جریمه ۲۵ درصدی برای بازیکنان و کادرفنی این تیم در نظر گرفته شد.
«در حال حاضر با توجه به تورم، عملاً نرخ بهره در اقتصاد ایران منفی ۳۰ درصد است. به این معنی که نرخ رسمی بهره بانکی را حدود ۲۰ درصد در نظر بگیریم، اگر کسی همین الان تسهیلات بانکی دریافت کند، با توجه به اینکه نرخ تسهیلات در حال حاضر حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد است، به دلیل تورم ۵۰ درصدی در اقتصاد کشور، فرد وام گیرنده در همان ابتدا با یک سود بیش از ۳۰ درصدی روبرو می‌شود. این موضوع نشان دهنده پدیده نرخ بهره منفی در اقتصاد ایران است»
در جامعه ما شیوع اختلال روانی به حدود ۲۵ درصد جمعیت ۱۵ تا ۶۴‌ساله رسیده است. البته باید یادآوری کرد سلامت روانی فراتر از فقدان اختلالات یا ناتوانی‌های روانی، مراقبت از سلامتی و شادی مداوم است؛ به‌گونه‌ای که فرد احساس آرامش و احساس خودتوانمندی کرده، با فشار‌های روانی کنار آمده و کفایت و شناخت توانایی خود در محقق‌ساختن ظرفیت‌های عقلی و هیجانی خویش را داشته باشد.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از رشد ۲۵ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام اربعین امسال و تأمین مناسب سوخت زوار حسینی خبر داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رشد ۲۵ درصدی اعزام اتوبوس‌های اربعین به مرزها و سیر صعودی این روند خبر داد.
مدیرعامل شرکت یادمان سازه از پیشرفت ۲۵ درصدی عملیات اجرایی پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه‌های شهید سلیمانی و شهید حقانی خبر داد.
ترانزیت کالا از مسیر ایران در ۵ ماهه سال جاری با رشد ۲۵ درصدی به رقم ۶ میلیون تن رسید.
سخنگوی گمرک گفت: تجارت غیر نفتی کشور در ماهِ مرداد، به ۸ میلیارد و ۱۰۹ میلیون دلار رسید که نسبت به مرداد سال قبل رشد ۲۵.۴ درصدی داشته است.
سمنان- بیش از نیمی از اراضی استان سمنان یا ۲.۵ میلیون هکتار فاقد پوشش گیاهی یا همان بیابان است اما نگرانی‌ها اینجا است که به این میزان اراضی بیابانی متاسفانه روز به روز افزوده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ