تزریق بوتاکس ممکن است به پیشگیری از میگرن کمک کند.داروی تزریق بوتاکس از همان سمی ساخته می‌شود که باعث ایجاد نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می‌شود. اما اشکال سم بوتولینوم تصفیه شده که توسط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی دارای مجوز استفاده می‌شود، استاندارد‌های کنترل پزشکی را برآورده می‌کند. این استاندارد‌ها توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است. به عنوان یک قاعده، سموم باکتریایی که برای اهداف پزشکی استفاده می‌شوند، در صورت استفاده صحیح مضر نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
این روز‌ها همه جا خبر از شهاب‌های برساوشی است. بارش شهابی برساوشی هر سال اواخر مرداد به اوج خود می‌رسد. اما این رویداد دقیقاً چیست؟ برای رصد بارش شهابی برساوشی به چه چیز‌هایی نیاز دارید و کجا و چطور می‌توانید این بارش را رصد کنید.
از مرگ احمدرضا احمدی تا درگذشت جان ماتسون. همه چیزهایی که اگر بودی ازشان حرف می‌زدیم.
هوش مصنوعی تقریبا به طور قطع در ماه‌های آینده به محصولات و خدمات بیشتری تزریق خواهد شد. این بدان معناست که همه ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن زندگی کنیم. همان گونه که چت جی پی تی در پاسخ به پرسش "سی ان ان" گفت: "هوش مصنوعی این ظرفیت را دارد که زندگی را متحول کند. با این وجود، برای شرکت‌ها و افراد بسیار مهم است به خطرات همراه با آن نیز توجه داشته باشند و به شکلی مسئولانه نگرانی‌های موجود در این باره را برطرف سازند".
بیسنته لیزارازو، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، یادداشتی در اکیپ نوشت که در آن درباره آینده امباپه و همه چیزهایی که او را احاطه کرده، صحبت کرد.
سیتی با پول اماراتی‌ها و نبوغ پپ قهرمان اروپا شد. آنها غیر از ولخرجی، چیزهای دیگری هم دارند.
رضا داوری اردکانی، استاد برجسته فلسفه گفت: فیلسوف فقط به مباحث انتزاعی نمی‌پردازد بلکه فلسفه معتقد است که چیز‌ها نظم و سامانی دارند و اگر دچار پریشانی و آشوب شوند چیزی نیستند که بمانند. فلسفه پاسدار وجود است و جهان تفوق و پریشانی از نظم دور است. فلسفه به معنای تفکر باید باشد تا کار‌ها را تذکر دهد. البته اگر نباشد پریشانی و ندانم کاری همه جا را فرامی‌گیرد.
اگر پنج علامت یا بیشتر دارید که بیشتر از دو هفته ادامه‌دار شده احتمالاً افسردگی پس از زایمان دارید. نشانه‌های عینی یک عارضه (signs) یعنی چیز‌هایی که شخص دیگری غیر از خود شما هم بتواند آن‌ها را ببیند و متوجه شوید یا درموردتان بداند، مثلاً سرفه یا راش پوستی. اما سرنخ‌ها یا علائمی که خود بیمار با زبان عامیانه خودش در وصف حالش بیان می‌کند Symptom هستند و دیگران نمی‌توانند آن‌ها را ببینند،
فرار کردم تا به آرامش برسم، اما انگار تمام چیز‌هایی که در ذهن خود پرورانده بودم تنها یک رؤیا بود. فرزاد با من قرار ازدواج گذاشته بود؛ او برایم از لباس عروسی و خانه‌ای که می‌خواست اجاره کند، صحبت می‌کرد، اما همه این وعده‌های توخالی برای فریب من بود.
ترکیه فعلاً با نظام ریاستی اداره می‌شود و رئیس جمهور همه کاره است. اما مخالفین اردوغان وعده داده اند؛ اگر پیروز شوند، با برگزاری یک همه پرسی، باز هم پست نخست وزیری به صحنه باز می‌گردد.
زندگی آنلاین در حال از دست دادن هرج و مرج، غیرقابل پیش بینی بودن و لذت است دقیقا همه چیز‌هایی که آن را سرگرم کننده کرده بود.
همه ما چیز‌های مختلفی درباره مزیت‌های روغن نارگیل شنیده‌ایم، از پاکسازی تا آبرسانی به پوست. امروزه این ماده طبیعی در انبوهی از محصولات مراقبت از پوست یافت می‌شود، درحالی که بعضی افراد هم ترجیح می‌دهند که روغن نارگیل را مستقیما روی پوست استفاده کنند. محبوبیت روزافزون روغن نارگیل باعث شده است که این سوال مهم را مطرح کنیم که آیا روغن نارگیل واقعا برای پوست مفید است؟
وقتی یک رابطه جدید است، هر دوی شما دنیا را با عینک‌های رنگی می‌بینید. همه چیز تازه و نو است. وقتی به یکدیگر نگاه می‌کنید، شخصی را می‌بینید که هیجان انگیز و کامل است. حتی دنیای اطراف شما روشن‌تر و شادتر از قبل از اینکه یکدیگر را پیدا کنید به نظر می‌رسد. در آن مرحله "جدید" یک رابطه، گفتن چیز‌های عاشقانه به یکدیگر آسان است.
غواصان در طول دهه‌های اخیر گنج ها، شهر‌های پنهان و وسایل عجیب و غریبی را در کف دریا‌ها و اقیانوس‌ها کشف کردند؛ کامپیوتر باستانی یونان و قدیمی‌ترین شهر جهان گرفته تا گنج زمرد همه چیز‌های عجیبی هستند که اخیرا توسط غواصان کشف شده اند.
احساس می‌کنم یک پوسترِ برای همه چیزهای اشتباه در یک بازی هستم. رفتاری که با من شد، انسانی نبود.
جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیز‌ها و اتفاقاتی است که آن‌ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند که امسال هم، همانند سال‌های گذشته، این اتفاق برای ۲۰۲۲ رقم خورده است.
همه چیز‌هایی که باید در مورد بیت کوین و ارز‌های دیجیتال بدانید
امسال وارد سومین سال خشکسالی شدید شده‌ایم. مقدار بارش‌های پاییز ۶۰ درصد کمتر از پاییز سال قبل و بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها بود. حجم ذخایر پنج سدی که تهران را تعذیه می‌کنند، به ۳۰۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته که همه این میزان هم قابل استحصال نیست. هم‌اکنون وزارت نیرو برای تامین آب مورد نیاز پایتخت چاه‌هایی که پیش‌تر در اختیار کشاورزان قرار داشت را وارد مدار کرده و از آب اختلاطی پنج سد و چاه‌های موجود، نیاز تهران را تامین می‌کند. بیش از سه میلیون مترمکعب نیاز روزانه تهران است که بیش از یک میلیون مترمکعب آن از چاه‌ها برداشت می‌شود.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
تصویری که از زن در سینما- نه تنها سینمای ایران و بلکه سینمای جهان- ارائه می‌شود با همه تفاوت‌های نسبی و تضاد‌های گاه و بی‌گاهی که دارد از یک مدل معمولی و دستمالی شده همیشگی پیروی می‌کند: تصویری نه مبتنی بر ارزش‌های والای انسانی و اسلامی که در زن مستتر و فطری است بلکه نمایه‌ای الکن و ابتر از چیز‌هایی که سالهاست به خورد مخاطب داده می‌شود.
سیدعلی کاشفی خوانساری، نویسنده و منتقد ادبی ادبیات کودک و نوجوان نوشت: خبر کوتاه و کوبنده بود. قرار است که کتابخانه‌های کانون را واگذار کنند. کانون بدون شک مهم‌ترین برند ایرانی در موضوع کودکان و نمادی از همه آن چیز‌هایی است که ما عمر خود را پای آن گذاشته‌ایم. ما نویسندگان کودک و نوجوان حتی اگر پای‌مان را هم در کانون نگذاشته باشیم، نسبت به کانون علاقه و حتی تعصب داریم. تعرض به کانون به معنای حمله به همه کسانی است که برای بچه‌ها می‌نویسند و می‌کوشند و می‌اندیشند.
ساخته تیم برتون یکی از فیلم‌های مهم این کارگردان، در ظاهر ادای دینی است به همکاری که به گمان گروهی از منتقدین بدترین فیلمساز تاریخ بوده؛ اما در عمل یادآوری همه آن چیزهایی است که چنین القابی را برای اد وود به ارمغان آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ