بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
فکرش را نمی‌کردم که آقا یحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند، اما توجه و اعتماد ایشان قوت قلب بالایی به من بخشید.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از فعال بودن همه جایگاه‌های سوخت در اهواز و عادی بودن روند سوختگیری خودروها خبر داد.
سرمربیان اروپایی و آمریکای‌جنوبی هم از سفره فوتبال عربستان سهم برده‌اند
آغاز فصل جدید لیگ فوتبال ایران؛ بدون تماشاگر ، بدون وی‌ای‌آر ، بدون حضور زنان / همه وعده‌های پوچ تاج
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که به بیرانوند توهین کردند تماشاگر نما هستند زیرا او سرمایه ملی است و همه او را دوست دارند.
در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و هیچ بلیتی برای فروش نمانده است.
کارگروه عالی نظارت بر مسابقات اعلام کرد که تمام بازیهای باقیمانده لیگ باید با حضور تماشاگران برگزار شود.
میلاد خدایی معتقد است اشتباهات داوری بیشتر از مسائل فنی روی نتایج مس کرمان و حضور این تیم در رتبه چهاردهم تاثیر داشته است.
فریادهای نارضایتی سرمربی تیم ملی ایران در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی نگاه ها را به خود جلب کرد.
رائد یعقوب ستاره سابق تیم ملی قطر تاکید کرد این کشور جام جهانی را بی‌نظیر و با ویژگی‌هایی در هیچ تورنمنت دیگری وجود ندارد، برگزار خواهد کرد.
در همه کشورهای اروپایی با استادیوم پر از تماشاگر برگزار می‌شد اما ما اینجا اندرخم یک کوچه هستیم و هنوز دل نگرانی‌هایی داریم که مردم یک جا جمع نشوند و این جای تاسف دارد.
این که همه بازی‌ها با تماشاگر است و بازی ما بدون تماشاگر است، یک ظلمی در حق پرسپولیس است. ما پرسپولیس هستیم و دوست داریم با تماشاگران بازی کنیم.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال پسران نوجوان در سالنی پر از تماشاگر و با وجودی که تمام عوامل برگزاری علیه ایران بود، دست به کار بزرگی زد.
مسوولان تیم اراکی ایتدا می گفتند این افراد مهمان ویژه هستند اما با فشار این افراد به ظاهر متشخص روی داور و شعار علیه پرسپولیسی ‌ها همه چیز لو رفت.
در حالی که بحث ورود زنان تماشاگر به استادیوم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان داغ شده است و مسوولان مدام آماده نبودن زیرساخت‌ها را بهانه می‌کنند، در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه امکانات مهیا شده و خانم ها همراه همسر و فرزندان روی سکوها مشغول تماشا شده اند
لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید
در بحبوحه کمبود سوخت در هند، واردات زغال سنگ این کشور در ماه ژوئن با وجود افزایش قیمت در سطح جهان، رکورد زد.
ساخته رابرت بنتون یکی از مهم‌ترین درام‌ها با مضمون طلاق است که پس از چندین دهه همچنان سرپا ایستاده و تماشاگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اثری فراتر از آنچه انتظار می‌رفت که سکوی پرتاب همه آنهایی شد که در تولیدش به نحوی مشارکت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ