جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه رئال مادرید تایید کرد که زانوی مصدوم تیبو کورتوا امروز جراحی شده و همه چیز نیز خوب پیش رفته است.
یحیی گل‌محمدی بعد از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کمال کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما خوب بازی می کند و باعث می شود من هم گل بزنم.
میلاد من‌من‌کنان گفت پروانه راست می‌گوید اوایل زندگی مشترکمان همه چیز خوب بود، من به عشق بچگی‌ام رسیده بودم و این برایم معجزه خدا بود، اما بعد کم کم همه چیز سرد شد و الان فکر کنم پنج ماه است که همه‌چیز در خانه ما یخ زده است. قبلش با هم دعوا می‌کردیم، بحث می‌کردیم و مشکلی اگر بود با گفتگو و کوتاه‌آمدن من یا پروانه مسئله را حل می‌کردیم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید از نظر فنی همه چیز روی فرم است و فقط نیاز به کمک مالی دارند.
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال به نظر از دست فدراسیون فوتبال گله مند نیست و قصد ندارد در مصاحبه خود چیزی را افشاء کند.
آیا شخصی که دوستش دارید درست زمانی که فکر می‌کردید همه چیز خوب پیش می‌رود، دیگر به شما پاسخ نمی‌دهد و تماس‌های شما را رد می‌کند؟ ممکن است شما نیز در معرض پدیده «Ghosting» قرار گرفته باشید!
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
استفانو پیولی بعد از پیروزی خانگی مقابل آتالانتا به تحسین شاگردانش پرداخت.
بی اعتباری گزارش‌های رسانه‌های غربی که تکرار کننده طوطی وار تبلیغات دولتی اوکراین هستند با درخواست‌های فوری کی یف برای دریافت تسلیحات بهتر اثبات شد. اوکراین خواستار تسلیحات بهتر می‌باشد، زیرا نشانه‌های باخت احتمالی آن کشور در جنگ در حال افزایش است.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
عامل مهم افت معدل در دوره متوسطه این است که همه چیز آموزش را به شغل آینده، رتبه کنکور، دکتر و مهندس‌شدن فرزندمان گره زده‌ایم و از هدف اصلی که پرورش شهروند و انسان خوب در این جهان نو به نو شده و در حال تغییر است، غافل شده‌ایم.
ساپینتو می گوید که شاگردانش آنطور که اون انتطار داشته، در زمین جنگنده ظاهر نشده اند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، از مکالمه جالبی که پیش از جام جهانی 2022 با لیونل مسی داشت پرده برداشت.
ستاره پرتغال در مصاف یک هشتم نهایی می‌گوید برای ماندن در ترکیب اصلی باید تلاش کند.
هافبک تیم فوتبال مس کرمان روایت متفاوتی را نسبت به برگزار نشدن تمرینات این تیم ارائه کرده است.
سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
همه چیز خیلی خوب شروع شد، اما حالا بایرن مونیخ نیاز به تغییراتی بزرگ دارد.
در فوتبال همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و در خیلی از بازی ها تیمی که خوب بازی می کند در نهایت دست خالی میدان را ترک می کند.
نقوی حسینی گفت: دولت مذاکرات را خوب مدیریت کرد و آنهایی که می گویند «دولت برای پسااحیای برجام برنامه ندارد» شاهد و مدرکی ارائه بدهند و بگویند «به این دلایل دولت توانمندی بهره مندی کامل از مزایای اقتصادی برجام را ندارد».
وزیر امور خارجه گفت: تا در مورد همه چیز توافق نشود نمی‌توانیم با قطعیت از رسیدن به توافق خوب و پایدار سخن بگوییم.
روبرت لواندوفسکی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ، با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ ملاقات کرد و کدورت ها بین‌شان برطرف شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۴۳۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ