رضا داوری اردکانی، استاد برجسته فلسفه گفت: فیلسوف فقط به مباحث انتزاعی نمی‌پردازد بلکه فلسفه معتقد است که چیز‌ها نظم و سامانی دارند و اگر دچار پریشانی و آشوب شوند چیزی نیستند که بمانند. فلسفه پاسدار وجود است و جهان تفوق و پریشانی از نظم دور است. فلسفه به معنای تفکر باید باشد تا کار‌ها را تذکر دهد. البته اگر نباشد پریشانی و ندانم کاری همه جا را فرامی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عادل داور مازندرانی فوتبال ایران در هفته سوم لیگ برتر دومین قضاوت خود را در این فصل انجام می دهد.
رضا داوری اردکانی استاد فلسفه و رییس فرهنگستان علوم و غلامرضا اعوانی رئیس انجمن حکمت و فلسه ایران در پیام‌های جداگانه به رفتارها با خانه اندیشمندان علوم انسانی اعتراض کرد.
این ادب و ادبیات سروش، که دامن همه را هم می‌گیرد، از رضا داوری تا گلیشفته فراهانی، ظاهرا علتی جز این ندارد که دکتر از پس خودش برنمی‌آید! مولانا هم گفته اگر خار‌های وجودت را در جوانی ریشه‌کن نکنی، در پیری بعید است از پس کندن آن‌ها برآیی؛ و جالب است که دکتر سروش سال‌هاست مولانا درس می‌دهد، اما گوشش به پند مراد خودش هم پنبه بوده.
رضا میرزایی، هافبک مصدوم استقلال، در حالی که از داوری دربی به شدت عصبانی بود از عملکرد هم تیمی هایش در برابر انتقاد هواداران دفاع کرد.
روایت محوری مستند درباره شب شهادت شهید مطهری است، اما به صورت موازی و در گفتگو با نزدیکان او چهره‌هایی مانند علی‌اکبر ناطق نوری، رضا داوری اردکانی، هاشم صباغیان و ... گفتگو شده است.
رضا کرمانشاهی می‌گوید کمیته داوران باید هرچه زودتر تیم داوری دربی پایتخت را معرفی کند.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
پیش از اعلام پنالتی روی رضا میرزایی، صحنه جنجالی دیگری در حوالی محوطه جریمه گل‌گهر رقم خورد.
هافبک استقلال می‌گوید رضا میرزایی با عملکرد خود بازی را برای تیمش در آورده است.
رضا عنایتی در دقایق پایانی دیدار با پرسپولیس، به شدت نسبت به تصمیم تیم داوری معترض بود.
رضا عنایتی می‌گوید نبود اعتماد به نفس و داوری دو مانع نفت مسجد سلیمان برای نتیجه‌گیری مقابل استقلال بوده است.
رضا مهدوی چهره بی حاشیه داوری ایران، مرد شماره یک بازیهای جنجالی اخیر لیگ برتر بوده است.
رضا کرمانشاهی که امروز به صورت رسمی از داوری خداحافظی کرد، از عملکرد تیم داوری دربی تمجید می‌کند.
رضا کرمانشاهی قرار است در حاشیه دربی از دنیای قضاوت فوتبال خداحافظی کند.
رضا کرمانشاهی، داور بازنشسته، در مورد انتخاب داور دربی پیش‌رو نکات جالبی را متذکر شده است.
رضا درویش مدعی شد آنها به دنبال این خواهند بود تا به تصمیمات داوری احترام گذاشته و باعث کاهش دغدغه در این خصوص شوند.
رضا کرمانشاهی معتقد است بنیادی فر در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اشتباه کرد.
یکی از اتهاماتی که رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پرسپولیس به حریف وارد کرد، حضور افشین پیروانی در رختکن داوران بود که اکنون ناظر داوری این جدال به آن واکنش نشان داده است.
رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش در شهر خود مظلوم واقع شده و اظهارات تندی علیه ناظر داوری داشت.
داور پرسابقه و بازنشسته فوتبال ایران قضاوت موعود بنیادی‌فر را مورد نقد قرار داده است.
رضا درویش می‌گوید قرار است پرونده بازی تراکتور دوباره بررسی شود.
رضا جعفری بازیکن تیم نساجی در اعتراض با اشتباهات پیاپی داوری برای تیم نساجی گفت: نمی‌گویم عمدی بوده اما اشتباهات بچه‌گانه هر هفته به ما آسیب زده است.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: با رأی شورا «پرویز سروری» به سمت نایب‌رئیس و «رضا داوری» به عنوان دبیر شورای ائتلاف انتخاب شدند.
بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه گفت: "معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بر خلاف تصور عده‌ای از کارشناسان که معتقد بودند شاخص کل یا به عبارتی کلیت بازار در هفته‌ی جاری اصلاح نسبتا شدیدی خواهد داشت، گویای آن بود که همچنان ارزندگی صنایع حتی با وجود رشد نسبی از ابتدای سال توسط سرمایه گذاران شناسایی شده است". بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ