ساخته تیم برتون یکی از فیلم‌های مهم این کارگردان، در ظاهر ادای دینی است به همکاری که به گمان گروهی از منتقدین بدترین فیلمساز تاریخ بوده؛ اما در عمل یادآوری همه آن چیزهایی است که چنین القابی را برای اد وود به ارمغان آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
سناتور اد مارکی از ایالت ماساچوست آمریکا از کنگره خواسته قانون جدیدی برای کنترل شرکت های فناوری وضع کند و فرایند شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت های فناوری را پایان دهد.
سلبریتی‌ها جایگزین نامزد‌ها شدند و سلسله مراتب اجتماعی را از طریق مصرف آشکار خود و شخصیت‌هایی که بازی می‌کردند بازتولید کردند. از سوی دیگر، سیاستمداران مدت‌هاست که تنها از حضور دنیای تجاری شو‌ها راضی بوده‌اند: آیزنهاور در برنامه اد سالیوان ظاهر شد، جان اف کندی اواخر شب به شبکه تلویزیونی رفت، کلینتون هنگام نواختن ساکسیفون دیده شد و اوباما به برنامه جیمی فلن رفت.
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
«محمد فواز» ضمن هشدار به اشغالگران آمریکایی درباره سرقت نفت و گندم سوریه تأکید کرد دمشق اجازه تداوم این روند را نخواهد اد.
وزیر مهاجرت و پناهندگی یونان در بیانیه ای از گسترش حصارکشی این کشور در مرز با ترکیه به میزان ۸۰ کیلومتر با هدف جلوگیری از عبور غیرقانونی مهاجران خبر اد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ