سیتی با پول اماراتی‌ها و نبوغ پپ قهرمان اروپا شد. آنها غیر از ولخرجی، چیزهای دیگری هم دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به فروش ژوائو کانسلو است که بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.
منچسترسیتی پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای لوکاس پاکتا، وینگر وستهام، ارائه کرده است.
منچسترسیتی با خرید یوشکو گواردیولا از رقیب انگلیسی‌اش آرسنال پیشی گرفت تا عنوان گران‌ترین تیم دنیا را به خود اختصاص دهد.
سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.
منچسترسیتی و آرسنال در بازی سوپرجام انگلیس عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت
جریان خالص سازی کار خود را از ۱۰، ۱۵ سال پیش، آغاز کرده است. کل جمعیت این جریان از حد دو اتوبوس بیشتر نیستند. اما این دو اتوبوس جمعیت، مبادی قدرت را در دست گرفته اند. از صدا و سیما تا برخی مراکز مهم کشور در اختیار این افراد است؛ افرادی که با تکیه بر پول، قدرت و دسترسی‌های خاصی که دارند، مملکت را به سمتی می‌برند که یک اقلیت محدود خودی را بر یک کشور هشتاد میلیونی غالب کنند.
متئو کواچیچ می‌گوید منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سعی دارد چند فصل دیگر این موفقیت را تکرار کند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی تصمیم خود را در مورد آینده ژوائو کانسلو گرفته است و این بازیکن پرتغالی قرار است در ورزشگاه اتحاد بماند.
باشگاه لایپزیش به سیتی اعلام کرد تا اگر به خرید یوشکو گواردیول علاقه دارد هر چه سریع تر آن را باید نهایی کند.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
افزایش فشار استراتژی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد هافبک پرتغالی این تیم است.
بارسلونا به خاطر شرایط مالی نه چندان خوبش توانایی جذب ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی، را ندارد.
مارکو ماتراتزی، بازیکن اسبق اینتر که به عنوان تماشاگر فینال لیگ قهرمانان به ترکیه سفر کرده می‌گوید اینتر مقابل یکی از مهم ترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کند.
احتمالا رسیدن سیتی به سه گانه در پایان این فصل و بودجه نیوکسل برای تقویت تیم در این تابستان، سوژه‌های اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس است.
فرانن سوریانو، مدیر سرشناس منچسترسیتی، پاسخ منتقدانی که می‌گویند این تیم صرفا به خاطر هزینه‌ای که کرده موفق شده است را داد.
در حالی که فساد کماکان در حال نفوذ است و انتخابات دروغین تحت تاثیر پول، تعصب، شبه نظامیان، مواد منفجره و پهپاد قرار می‌گیرد پیشروی منطقه به سوی آینده ناممکن است. باقی ماندن خاورمیانه در وضعیت کارخانه تولید زلزله مجازات سختی برای مردمان ساکن آن منطقه است. بی عدالتی طبیعت را نیز به آن اضافه کنید. قساوت زمین فصلی است، اما خشونت کارخانه تولید زلزله توسط انسان‌ها پیوسته است.
اگر به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که پول جایی می‌رود که مداخلات کمتری در آن وجود دارد و جریان پول همیشه به سمتی هجوم می‌آورد که دست‌اندازهای کمتری آن‌جا وجود داشته باشد، در‌می‌یابیم که چرا شاهد خروج پول از بازار سرمایه هستیم. در حال حاضر قوانین و قواعد دست‌و‌پا‌گیر و غیرمنصفانه در بازار سرمایه از ورود بخش زیادی از پول‌های سرگردان به بازار سرمایه ممانعت می‌کند.
نشست ۲۰۲۳ مجمع جهانی اقتصاد در حالی برگزار می‌شود که یک هفته پیش، کریستالینا جورجیوا، رییس صندوق بین‌المللی پول در اظهاراتی عنوان کرد که «سال ۲۰۲۳ «سال سختی» برای اقتصاد جهان خواهد بود.» او همچنین در ابتدای ژانویه هشدار داده بود که «در سال ۲۰۲۳ میلادی یک سوم از اقتصاد جهانی وارد رکود خواهند شد.» اقتصاد دنیا امروز با چالش‌های بزرگی روبروست.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
حاج علی اکبری در اجتماع بزرگ «امت رسول الله» گفت:ما از خواص بی‌بصیرت و بی‌مروت که با پول ملت ایران چهره شدند، ناراحت هستیم؛ این افراد بد امتحان دادند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که توبه کنند.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
ماجرا به دی ماه سال گذشته برمی‌گردد. وقتی خانواده یک افسر ارتش در افغانستان بعد از ورود طالبان به آنجا تصمیم گرفتند به صورت قاچاقی از مرز خارج شوند و به ایران بیایند. آن‌ها پس از اینکه به قاچاق‌بر‌ها پول دادند، با چند خانواده دیگر راهی ایران شدند. راه سختی در پیش داشتند، اما سختی‌هایش را به جان خریدند تا اینکه به مرز ایران و پاکستان رسیدند. ولی آن‌ها اتفاقی هولناک در انتظارشان بود. اتفاقی که زندگی این خانواده را از هم پاشید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ