زندگی آنلاین در حال از دست دادن هرج و مرج، غیرقابل پیش بینی بودن و لذت است دقیقا همه چیز‌هایی که آن را سرگرم کننده کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور ساعت کاری ادارات نهایتا ساعت ۱۳ اعلام شد.
آیین اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی علم و ورزش های بیلیاردی عصر روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲  در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در غیاب رونالدو و مسی که فوتبال اروپا را ترک کرده‌اند و پایان سلطه آن‌ها بر توپ طلا، چه کسی این جایزه مهم فوتبال دنیا را خواهد برد؟
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین کشورمان نوشت: تلاش سه دهه‌ای برای ایجاد یک نظم هژمونیک تک‌قطبی از طریق «جنگ‌های بی‌پایان»، «امنیتی‌سازی» و «اجبار اقتصادی» موفق نبوده است، در حالی که رنج‌های سنگین، زیان‌های انسانی نابخشودنی و اتلاف گسترده منابع بشر را بر جای گذاشته است.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
پرونده رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور عصر امروز در سالن شهید افراسیابی تهران با شناخت تیم های برتر بسته شد.
۳۰ درصد جمعیت شمال شهر، از ۸۳ بیمارستان و ۱۱۳۶۰ تخت بیمارستانی و ۲۵۸ درمانگاه و ۱۲۲ آزمایشگاه برخوردار بودند؛ در حالی که ۷۰ درصد جمعیت جنوب شهر، فقط ۲۸ بیمارستان و ۵۷۲۴ تخت بیمارستانی و ۱۵۱ درمانگاه و ۲۲ آزمایشگاه در خدمتشان بود.
در‌حالی‌که دوره اعضای حقیقی و هیئت رئیسه جبهه اصلاحات به پایان رسیده است، این جبهه با پایان دوره همان اعضای سابق را فعلا به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه در اختیار دارد. البته به نظر می‌رسد این ادامه فعالیت طی دو ماه اخیر به صورت صوری بوده است؛ چنانچه پس از اینکه بهزاد نبوی از ریاست جبهه استعفا کرد، عملا فعالیتی از سوی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.
فیس بوک و اینستاگرام برای دریافت هزینه خدمات خود به توئیتر می‌پیوندند تصمیمی که کارشناسان آن را یک پیشرفت طبیعی در مدل‌های کسب و کار دیجیتال قلمداد می‌کنند.
خانواده گلیزر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که به دنبال فروش باشگاه منچستریونایتد هستند.
عصر امروز شاهد برگزاری بازی های هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در شهرهای مختلف خواهیم بود.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
به نظر می رسد که دیگر سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر جایزه توپ طلا به پایان رسیده است.
عصر دوشنبه ۴ مهرماه، گزارش درگیری در خانه‌ای ویلایی به مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و اورژانس اعلام شد. با حضور امدادگران در محل آن‌ها با دو مرد جوان مواجه شدند که هر دوی آن‌ها زخمی شده بودند.
شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین در حال بازدید از نمایشگاهی در سالن نمایشگاه پکن با موضوع "پیشرفت در عصر جدید" نشان داده شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور پایان یافت.
ماکرون گفت که فرانسه و فرانسوی‌ها احساس می‌کنند در یک بحران زندگی می‌کنند که هر کدام بدتر از گذشته است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: عملیات گروگانگیری که عصر امروز آغاز شده بود با دستگیری گروگان گیران به پایان رسید.
رئیس پلیس پایتخت گفت: عملیات گروگانگیری که عصر امروز آغاز شده بود با دستگیری گروگان گیران به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ