احساس می‌کنم یک پوسترِ برای همه چیزهای اشتباه در یک بازی هستم. رفتاری که با من شد، انسانی نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
عدل خو با عنوان اینکه ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
یک فوق تخصص درد به تشریح روش‌های تشخیص کمر درد پرداخت و گفت: انتخاب روش تشخیص کمر درد با تصمیم پزشک صورت می‌گیرد.
به گفته متخصصان برای داشتن روده سالم و خلاصی از دست درد و ناراحتی‌های سوءهاضمه، هرکدام از ما باید در روز دست‌کم ۲۵ گرم فیبرمصرف کنیم. برای رسیدن به چنین هدفی، بیش از هرچیز قرار دادن مواد غذایی غنی از نظر فیبر در برنامه غذایی توصیه می‌شود. میوه‌هایی مانند آووکادو، خانواده بِری‌ها مانند تمشک و شاتوت و بلوبری و نارگیل حاوی فیبر فراوانی هستند و بامیه، کنگر فرنگی و نخود فرنگی هم همین وضعیت را دارند.
علائم متداول سرفه خشک، عبارتند از؛ تهوع، خس خس، استفراغ، تورم غدد لنفاوی، صدای خشن، سردرد، گلو درد و درد)، گرفتگی بینی. علائم کمتری نیز وجود دارد، مانند خستگی، درد مفاصل، تنفس بدبو، از دست دادن اشتها، خونریزی لثه، کاهش ناخواسته وزن و اسهال؛ به طور معمول، ۷تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا از شر سرفه خشک خلاص شوید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برتری 4 بر 3 مقابل تاتنهام از عملکرد دیگو ژوتا تمجید کرد.
نتایج تازه‌ترین مطالعات دانشمندان برزیلی نشان می‌دهد نوجوانانی که بیش از سه ساعت در روز از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بیشتر از کمر درد رنج می‌برند.
هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسوی تاتنهام، روز گذشته به تمرینات این تیم بازگشت.
میگرن یک بیماری شایع عصبی است که با درد شدید و احساس تپش در یک طرف سر همراه است و ممکن است به مدت چندین ساعت یا چندین روز ادامه یابد.
سردرد از درد‌های بسیار شایعی است که اشکال مختلفی دارد، از خفیف تا شدید که از چند دقیقه تا چند روز ادامه می‌یابد. جمجمه که درد می‌گیرد، ممکن است فکر کنید احتمالا این درد خود بافت مغز است، اما اینطور نیست.
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
شدت درد فانتوم از خفیف تا شدید متغیر است و می‌تواند چند ثانیه، ساعت، روز یا حتی بیشتر طول بکشد، اما به هر ترتیب درد فانتوم قابل مدیریت است.
اضطراب شایع‌ترین وضعیت سلامت روانی است که افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اضطراب می‌تواند تاثیر مضری بر زندگی روزمره بگذارد و علائمی مانند جویدن ناخن، نگرانی بیش از حد، درد قفسه سینه و مشکلات خواب را ایجاد کند.
وزنه‌بردار ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی‌حفاری می ‌گوید در حالی در هفته دوم برای تیمش وزنه زد که به دلیل درد کلیه، یکی دو روز در بیمارستان بستری بود.
کمر درد به صورت‌های مختلف در افراد دیده می‌شود. گاهی به صورت گرفتگی‌های ناگهانی یا دردهای شدید و زودگذر که ممکن است بین چند روز تا چند هفته طول بکشد. اما درد آن اغلب به گونه‌ای است که مانع از انجام فعالیت‌های فرد خواهدشد.
علت بدن درد بعد از ورزش چیست؟ این پدیده نسبتاً شایع است، این درد که می‌تواند از خفیف تا شدید باشد و معمولاً چند روز پس از ورزش رخ می‌دهد. این نوع درد ماهیچه نباید با هر نوع دردی که ممکن است در طول ورزش تجربه کنید، مانند درد حاد، ناگهانی و شدید یک آسیب، مانند ماهیچه یا رگ به رگ شدن اشتباه گرفته شود.
این اولین بار نیست که فوتبال ایران در قطر و در روز نخست یک رقابت، با درد شکستی سنگین هم‌آغوش می‌شود.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
مهدی قایدی که روز گذشته با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود و احساس درد داشت، امروز بدون مشکل تمرین کرد.
سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز روز گذشته پس از پیروزی 11 بر صفر تیمش اصلا حال خوبی نداشت.
اگر شما هم عادت به استفاده طولانی از تلفن همراه خود هنگام خواب هستید و روز بعد با درد دست مواجه می‌شوید باید بدانید که به نوعی درد به نام «درد آرنج تلفن همراه» دچار شده‌اید که از نظر پزشکی به عنوان گیر افتادن عصب اولنار یا سندرم تونل کوبیتال شناخته می‌شود.
اوا دختر ٢٠ ساله‌ای است که طی چند روز از ناحیه گوش احساس درد می‌کرده و بعد از مراجه به دکتر، متوجه وجود یک بچه مار در گوشش می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ