معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست به خبر درج عکس یوز ایرانی بر روی پاکت سیگار واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس مخالف قیمت گذاری دستوری هستیم و این اقدام را نوعی تحمیل زیان به تولیدکننده، بدون جبران درخور انتظار زیان وی می‌دانیم.
ژاوی مخالف اصلی بازگشت نیمار به بارسلونا
وزیر امور خارجه اتیوپی اعلام کرد: ما مخالف مداخله غیر سازنده و غیر قابل توجیه اتحادیه عرب در پرونده سد النهضه هستیم.
شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه این سازمان مخالف جاده کشی در جنگل ابر است، گفت: توانمند سازی جوامع محلی در راستای حفظ طبیعت از برنامه‌های سازمان محیط زیست است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مخالف شیفت دوم مدارس غیردولتی هستیم اما برخی مواقع تشکیل شیفت دوم مدرسه، بهتر از حضور دانش‌آموز در مدرسه ناایمن است.
وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با همتای سوئیسی خود گفت: مخالف تداوم جنگ در اوکراین هستیم.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه ارمنستان بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایداری مرزهای بین المللی و عدم تغییرات ژئوپلیتیکی در مرزهای مشترک کشورها تاکید کرد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از مخالفت این نهاد صنفی با ادغام نهادهای وکالت در کشور خبر داد و گفت: معتقدم خروجی این ادغام می‌تواند خطرناک باشد. امروز اسکودا نزد افکار عمومی از جایگاه مناسبی برخوردار است و باید از این جایگاه به سختی محافظت کند.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش مخالف توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.
ابراهیم تقی‌پور، مدافع سابق پگاه گیلان و استقلال، به شایعه تبانی او در فینال جام حذفی ۸۶-۸۷ واکنش نشان داد.
«زهرا. ج» دانشجوی مقطع دکتری رشته برق دانشگاه تهران پیش ازظهر روز شنبه، ۱۲ آذر ماه از راه‌پله طبقه دوم دانشکده برق قدیم واقع در دانشکده فنی (امیرآباد شمالی) به پایین می‌پرد. بررسی‌ها حاکی از آن است که این دانشجو در مخالفت با درخواست استاد مبنی بر درج نام یک فرد در مقاله‌اش که هیچ ارتباطی با مقاله وی ندارد، اقدام به خودکشی می‌کند.
سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان معتقد است در نیم فصل دوم لیگ برتر به دلیل فشردگی مسابقات و برگزاری لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، آمار مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند.
وزیر خارجه اوکراین می گوید کیف مخالف مذاکرات صلح با مسکو نیست.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
سرپرست استقلال می گوید که آبی ها از ابتدا مخالف برگزاری دیدار سوپرجام در شهر کرمان بوده اند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما همواره بر این باوریم که حضور بیگانگان در این منطقه شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و ما مخالف این حضور هستیم.
یک مخالف سعودی که در حال حاضر در بیروت زندگی می کند، مسئولان سعودی را تهدید کرد که در صورت تعرض به خانواده اش، به سفارت عربستان در لبنان حمله می کند.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و بازخورد منفی از این اقدام در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این سازمان نظر مخالف خود را با درج تصویر یوز ایرانی بر روی پاکت‌های سیگار اعلام می‌دارد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مخالف برگزاری نمایشگاه در خیابان سئول هستیم.
کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت سودهای مانده از سال‌های گذشته شرکت‌ها از جمله دغدغه‌های سهامداران بوده است که با پیگیری و تاکید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار قرار شد از طریق سامانه سجام به سهامداران پرداخت شود.
در تیتراژ این سریال نام امیر ابیلی به عنوان سرپرست نویسندگان درج شده است. ابیلی در مهمترین پروژه‌های سال‌های اخیر سیما حضور فعالی داشته است، فردی که با عنوان منتقد سینما در برنامه‌های مختلف تلویزیونی مطرح شده و از نخستین‌ فعالیت‌هایش می‌توان به حضورش در برنامه برنده باش به عنوان طراح سئوالات اشاره کرد. این برنامه با حکم مراجع عظام به علت تشابه فعالیت با قمارهای مدرن مدیایی تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ