انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته این متخصص چشم، ممکن است ضعف چشم برای کسی که در طفولیت نیاز به عینک پیدا می‌کند به گونه‌های مختلف خود را نشان دهد؛ یعنی امکان دارد شماره چشم در بعضی افراد آرام آرام و به تدریج کم شود و بر عکس در عده‌ای دیگر نیز شماره چشم اضافه شود. در واقع این موضوع بستگی دارد به اینکه نوع ضعیفی چشم از چه باشد. به این ترتیب، بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر عینک نزنند شماره چشمشان بالاتر می‌رود.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره معاوضه شماره ١٠ طلایی‌پوشان با یکی از بازیکنان آبی‌پوش شکل گرفته بود، سپاهانی‌ها مخالفت قطعی خود در این باره را اعلام کردند.
یکی از میراث‌های ناملموس پایتخت که در دیگر نقاط کشور هم اجرا می‌شد و در سال ۱۳۹۱ و با شماره ۷۹۲ به ثبت میراث ملی رسیده است، جشن گاهنبار است. پیروان آئین زرتشت معتقدند خداوند آفرینش جهان مادی را در ۶ گاهنبار به انجام رسانده و در ۶ مقطع مختلف سال این روز را جشن می‌گیرند. این جشن هنوز در آتشکده تهران برگزار می‌شود.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
نکته دیگری که در این نشست مطرح شده و تاکنون رسانه‌ای نشده بود، تنظیم قوانین تازه برای ساخت و نمایش فیلم است که پیش از این همواره توسط مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می‌شد و حالا ظاهراً بحث آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است. در این نشست از دبیر شورا درخواست می‌شود، رویه مشابهی درباره قانون پروانه فیلمسازی و پروانه نمایش طی نشود که به گفته موسوی، خسروپناه پذیرفته است.
نکته دیگری که در این نشست مطرح شده و تاکنون رسانه‌ای نشده بود، تنظیم قوانین تازه برای ساخت و نمایش فیلم است که پیش از این همواره توسط مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می‌شد و حالا ظاهراً بحث آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است. در این نشست از دبیر شورا درخواست می‌شود، رویه مشابهی درباره قانون پروانه فیلمسازی و پروانه نمایش طی نشود که به گفته موسوی، خسروپناه پذیرفته است.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
تشخیص چهره روشی دقیق‌تر برای شناسایی افراد نسبت به استفاده از شماره موبایل، آدرس ایمیل، آدرس پستی یا آدرس IP است؛ به‌عنوان مثال، اکثر خدمات مبادلاتی از سهام گرفته تا ارز‌های دیجیتال، اکنون برای محافظت از مشتریان و دارایی آن‌ها به تشخیص چهره متکی هستند.
طبق تصاویر منتشره از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشخص می‌شود نیروی دریایی چین با ناوشکن Nanning (با شماره بدنه ۱۶۲) و نیروی دریایی روسیه با ناو آدمیرال گورشکوف (با شماره بدنه ۴۵۴) به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شده اند و در روز‌های آینده به مدت ۳ روز، نسبت به اجرای تمرینات مختلف دریایی شامل رزمی و امداد و نجات اقدام خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و ویژگی‌های مهم شناور چینی، ابتدا معرفی و بررسی تجهیزات آن، اهمیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.
استتار یک هنر باستانی است و برای بقای روزانه گونه‌های مختلف در سراسر کره زمین یک امر مهم و حیاتی به شمار می‌رود. چه یک مارمولک باشد که با پوست درخت ترکیب شود یا یک جگوار که در شاخ و برگ‌ها محو شود، ترکیب شدن با محیط اطراف می‌تواند مهم‌ترین وجه تمایز بین خوردن و خورده شدن باشد.
شماری از کاربران، باگ جدید آیفون ۱۴ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت گزارش کرده‌اند. جالب اینکه هر شخص تعداد خطوط و رنگ خاصی را اعلام کرده است! به‌گفته اپل، این مشکل نقص سخت‌افزاری نیست و صرفا باگ نرم‌افزاری iOS است. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که اپل یک آپدیت جدید را برای رفع این مشکل منتشر نکند، هیچ راه‌حل مشخصی وجود ندارد.
عسل یک غذای طبیعی بسیار کامل و سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که خواص و فواید زیادی دارد و در طول تاریخ در میان مردم بسیار شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. حقیقت این است که این شیرین کننده طبیعی خواص بی شماری دارد؛ از تسکین گلودرد گرفته تا التیام زخم‌ها یا سوختگی‌های مختلف را می‌تواند درمان کند.
اصفهان- شمار روزهای آلوده اصفهان در سال جاری تاکنون به ۱۲۸ روز رسیده و دیار نصف جهان دلخوش به قانون نفس، در صدر آلوده ترین شهرهای ایران هر روز رکوردی معنادار از هوای بی هوا بر جا می‌گذارد.
شماری از تماشاگران جام جهانی با استفاده از فرصت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی قشرهای پردرآمد تلاش می‌کنند، با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت یا به شماره کارت حواله کنید.‏
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
شماری از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا مخالفت خود را با انتقال دارایی‌هایی مسدود شده روسیه به اوکراین اعلام کردند.
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
شمار قربانیان سیل ناشی از بارش شدید باران در مناطق مختلف سودان به ۱۰۴ نفر افزایش یافت.
پرواز شماره ۹۷۳۵ که قرار بود در ساعت ۹:۳۰ صبح از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد استانبول پرواز کند با مخالفت خلبان این پرواز به علت صافی لاستیک هواپیما روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ