رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این دیدار، معاون وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انگیزه کشور‌های مختلف برای پیوستن به سازوکار‌های اقتصادی و بین‌المللی متعلق به جبهه چندجانبه‌گرایی از جمله سازمان همکاری شانگ‌های و مجموعه بریکس، نتیجه سست‌شدن زیرساخت سازوکار‌های بین‌المللی متعلق به جریان یکجانبه‌گرایی است.
ژاوی مخالف اصلی بازگشت نیمار به بارسلونا
وزیر امور خارجه اتیوپی اعلام کرد: ما مخالف مداخله غیر سازنده و غیر قابل توجیه اتحادیه عرب در پرونده سد النهضه هستیم.
رئیس جمهور پیش از سفر به اندونزی در گفتگویی تصریح کرد: سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور قابل توجه است اما قابل قبول نیست و با توجه به ظرفیت‌های دو کشور می‌تواند بالاتر باشد.
شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه این سازمان مخالف جاده کشی در جنگل ابر است، گفت: توانمند سازی جوامع محلی در راستای حفظ طبیعت از برنامه‌های سازمان محیط زیست است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مخالف شیفت دوم مدارس غیردولتی هستیم اما برخی مواقع تشکیل شیفت دوم مدرسه، بهتر از حضور دانش‌آموز در مدرسه ناایمن است.
وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با همتای سوئیسی خود گفت: مخالف تداوم جنگ در اوکراین هستیم.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه ارمنستان بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایداری مرزهای بین المللی و عدم تغییرات ژئوپلیتیکی در مرزهای مشترک کشورها تاکید کرد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از مخالفت این نهاد صنفی با ادغام نهادهای وکالت در کشور خبر داد و گفت: معتقدم خروجی این ادغام می‌تواند خطرناک باشد. امروز اسکودا نزد افکار عمومی از جایگاه مناسبی برخوردار است و باید از این جایگاه به سختی محافظت کند.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش مخالف توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.
ابراهیم تقی‌پور، مدافع سابق پگاه گیلان و استقلال، به شایعه تبانی او در فینال جام حذفی ۸۶-۸۷ واکنش نشان داد.
سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان معتقد است در نیم فصل دوم لیگ برتر به دلیل فشردگی مسابقات و برگزاری لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، آمار مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند.
وزیر خارجه اوکراین می گوید کیف مخالف مذاکرات صلح با مسکو نیست.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
سرپرست استقلال می گوید که آبی ها از ابتدا مخالف برگزاری دیدار سوپرجام در شهر کرمان بوده اند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما همواره بر این باوریم که حضور بیگانگان در این منطقه شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و ما مخالف این حضور هستیم.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات «توسعه جهانی» و «امنیت جهانی» رئیس جمهور چین پشتیبانی می‌کند، گفت: ایران و چین به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
یک مخالف سعودی که در حال حاضر در بیروت زندگی می کند، مسئولان سعودی را تهدید کرد که در صورت تعرض به خانواده اش، به سفارت عربستان در لبنان حمله می کند.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست به خبر درج عکس یوز ایرانی بر روی پاکت سیگار واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مخالف برگزاری نمایشگاه در خیابان سئول هستیم.
کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت سودهای مانده از سال‌های گذشته شرکت‌ها از جمله دغدغه‌های سهامداران بوده است که با پیگیری و تاکید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار قرار شد از طریق سامانه سجام به سهامداران پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ