ژاوی مخالف اصلی بازگشت نیمار به بارسلونا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبر فوری گفت: خاتمی مخالف براندازی است، چون می‌داند وقتی هرج و مرج ایجاد شود، ایران و مردم صدمه خواهند دید کسانی که این شرایط را به وجود آورده اند، متهمین اصلی اقدام علیه امنیت و منافع ملی هستند.
دو پرسش اصلی این است که انتخابات اسفندماه چه مضمونی دارد؟ این نامزد‌ها که همه طرفدار وضع موجود هستند و نظرسنجی‌ها و شواهد روشن هم نشان می‌دهد که اغلب مردم مخالف وضع موجود هستند و روند‌های سیاستی موجود را به سود خود نمی‌دانند، پس انتخابات حول چه مسئله‌ای خواهد بود؟ آیا رقابتی معنادار وجود خواهد داشت یا فقط شاهد اجرای یک آیین و مناسک سیاسی خواهیم بود؟
پرسپولیس در چهار دیدار تدارکاتی خود، پنج زوج دفاعی مختلف را تشکیل داده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین از آمریکا خواست به اصل تمامیت ارضی این کشور در رابطه با تایوان احترام بگذارد.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
پیروزی اردوغان در انتخابات یکی از انگیزه‌های اصلی وی برای عادی‌سازی روابط با سوریه را از بین برد، اما طبق نظرسنجی‌ها بالای ۸۲ درصد مردم ترکیه مخالف اعطای حق شهروندی به آوارگان سوری هستند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه ارمنستان بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایداری مرزهای بین المللی و عدم تغییرات ژئوپلیتیکی در مرزهای مشترک کشورها تاکید کرد.
رئیس پارلمان اردن گفت که امنیت و ثبات عراق از ستون های اصلی حفظ امنیت و ثبات در منطقه است و اردن با استفاده از خاک عراق برای حمله به کشورهای همسایه این کشور مخالف است.
جورج دبلیو بوش، رییس‌جمهور وقت امریکا و تونی بلر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا حمله خود به عراق را به این دلیل توجیه کردند که صدام حسین سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد که او را به تهدیدی برای جهان تبدیل می‌کند. به تبع این ادعا رسانه‌های جریان اصلی، گسترش این برآورد ظاهرا اطلاعاتی ایالات متحده را با خاموش کردن صدا‌های مخالف در این باره تسهیل کردند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: در ادامه مرحله اصلی رزمایش، پهپادهای مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش توانستند، تحرکات نیروهای دشمن را رصد کرده و اهداف مدنظر را منهدم کنند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: در ادامه مرحله اصلی رزمایش، پهپادهای مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش توانستند، تحرکات نیروهای دشمن را رصد کرده و اهداف مدنظر را منهدم کنند.
پلیس بولیوی لوئیس فرناندو کاماچو، یکی از چهره های اصلی مخالف و فرماندار منطقه اقتصادی سانتا کروز را بازداشت کرد.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
وبگاه رادیو مونت کارلو در گزارشی اعلام کرد که مقامات بحرین در شرایطی انتخابات پارلمانی در این کشور را برگزار کرد که گروه های اصلی مخالف و شخصیت های اپوزیسیون را سرکوب کرده است.
مجریان خانه مسافرها در واکنش به بخشنامه حذف«مجوز مجری» که چند روز پیش توسط وزارت میراث فرهنگی به اداره های کل میراث فرهنگی ابلاغ شد واکنش نشان داده و آن را مخالف اصل ۴۴ قانونی اساسی دانستند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ با هدف توقف جنگ است.
عناصر تروریستی جیش الظلم و تجزیه طلب شرق کشور در روزهای گذشته با حمله‌های تروریستی مختلف سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش بودند.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی می‌گوید مهم‌ترین دلیل اخراج توماس توخل از چلسی مخالفت او با تلاشهای تاد بولی برای جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.
وبسایت گل اعلام کرد بارسلونا از تلاش برای جذب سزار آسپیلیکوئتا از چلسی منصرف شده و کاپیتان آبی‌های لندن به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: تکرار این رخدادها به صلاح افغانستان نیست.
دیروز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این موضوع برگزار شده و در رای گیری بین پنج عضو اصلی و علی البدل، سه نفر مخالف گرفتن استعلام بودند و این کار را برای وجهه فوتبال ایران در فیفا نادرست می‌دانند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ