وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش مخالف توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
سفیر ایران در بغداد و نخست وزیر عراق در یک نشست دوجانبه در خصوص گسترش همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: هدفمان حفظ و گسترش گونه های مختلف اسب اصیل ایرانی از جمله اسب  عرب خوزستان  است.
حضور رئیس جمهور فرانسه و همسرش در کنسرت موسیقی همزمان با گسترش دامنه اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه در قتل نوجوانی توسط پلیس موجی از اعتراضات گسترده به رفتار نامسئولانه وی برانگیخت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن، حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و تصمیم سران این رژیم برای گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری را محکوم کرد.
فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور فرانسه از موافقت با پیشنهاد ناتو برای افتتاح دفتر هماهنگی در ژاپن، خودداری کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که کشورهای آسیای مخالف شکل‌گیری ناتو در این منطقه هستند.
«ینس استولتنبرگ» با بیان اینکه روسیه حق ندارد با گسترش ناتو مخالفت کند، گفت همه متحدان موافق پیوستن اوکراین به ناتو هستند و بهتر است اردوغان بداند که الحاق سوئد به نفع این ائتلاف نظامی است.
رئیس جمهور خطاب به سفرا با اشاره به تمایل کشورهای مختلف برای گسترش همکاری‌ها با ایران، تاکید کرد: این ادراک که چون ایران تحریم است کسی حاضر به همکاری با ما نیست، کاملا غلط است.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان در دیدار خود بر لزوم گسترش مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با نخست وزیر پیشبرد امور لبنان بر ضرورت گسترش مناسبات دو کشور در حوزه‌های مختلف خصوصاً در بخش همکاری‌های اقتصادی - تجاری تاکید کرد.
دولت نتانیاهو که با بحران بی‌سابقه‌ای در داخل و خارج اسرائیل روبه‌روست، ظاهراً از ایجاد تنش امنیتی برای ساکت کردن صدا‌های مخالف خود، استقبال می‌کند و به‌نظر می‌رسد چندان بی‌میل نیست که با گسترش تشنج پای جمهوری اسلامی را هم به معرکه باز کند.
وزیر امورخارجه گفت: ما ضمن مخالفت با تلاش‌ها برای گسترش ناتو با جنگ در اوکراین مخالفیم و از حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها حمایت می‌کنیم.
جورج دبلیو بوش، رییس‌جمهور وقت امریکا و تونی بلر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا حمله خود به عراق را به این دلیل توجیه کردند که صدام حسین سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد که او را به تهدیدی برای جهان تبدیل می‌کند. به تبع این ادعا رسانه‌های جریان اصلی، گسترش این برآورد ظاهرا اطلاعاتی ایالات متحده را با خاموش کردن صدا‌های مخالف در این باره تسهیل کردند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر به صورت قارچ‌گونه رشد کنند.
وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه که در تهران به سر می‌برد با امیرعبداللهیان دیدار و در خصوص روابط دوجانبه، زمینه‌های مختلف مناسبات سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی گفتگو کرد.
تحلیلگر سیاسی عراقی معتقد است که آمریکا از همکاری عراق با چین راضی نیست و واشنگتن قصد دارد در مقابل پکن و همه کشورهایی که با آن همکاری می کنند، بایستد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: گسترش همکاری‌های منطقه‌ای از طریق پیمان‌های اقتصادی گوناگون با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
کارشناس مدیریت بیماری‌های منتقله از «آئدس» اداره بیماری‌های قابل انتقال از ناقلین وزارت بهداشت گفت: پشه آئدس می‌تواند علاوه بر ایجاد بیماری دانگ، سبب بروز بیماری‌هایی نظیر زیکا و چیکن گونیا شود. گسترش بیماری‌ها از طریق پشه آئدس و سایر پشه‌ها و ناقلین، وابسته به شرایط محیطی است. مبادلات کالا و مسافرت‌های انسان‌ها دو راه عمده انتقال این بیماری بین کشور‌ها است؛ چرا که پشه آئدس می‌تواند از این طرق وارد کشور‌های مختلف شود.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات «توسعه جهانی» و «امنیت جهانی» رئیس جمهور چین پشتیبانی می‌کند، گفت: ایران و چین به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
امروزه با گسترش اینترنت و پدیدار شدن اپلیکیشن ها و شبکه‌ های اجتماعی مختلف و متنوع، راه های بسیاری برای کسب درآمد به وجود آمده است، و این شبکه های اجتماعی  به بستری برای کسب درآمد کاربران از طریق انتشار و به اشتراک گذاشتن محتوا و افزایش مخاطبان تبدیل شده اند .
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: کشورهای غربی با ورود ایران به فناوری‌های نوین و نوظهور به دلیل اینکه ما را در رأس هرم کشورهای قدرت ساز قرار می‌دهد؛ مخالف هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ