وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما همواره بر این باوریم که حضور بیگانگان در این منطقه شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و ما مخالف این حضور هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی نخست وزیر ارمنستان گفت: ایران مخالف هرگونه تغییر ژئوپلتیک یا حضور نیروهای نظامی غربی در قفقاز است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مخالف شیفت دوم مدارس غیردولتی هستیم اما برخی مواقع تشکیل شیفت دوم مدرسه، بهتر از حضور دانش‌آموز در مدرسه ناایمن است.
علی مطهری در مصاحبه ای به مناسبت سالروز شهادت پدرش با هم میهمن ضمن بیان برخی از جنبه های فکری شهید مطهری تصریح کرد: که ایشان درباره آینده روحانیت ایشان به شدت و سختی می‌گوید که روحانیون در جمهوری اسلامی نباید پست اجرایی و دولتی بگیرند.
روحانیت باید به جایگاه خود برگردد، اگر ایشان بود حتما این وضع روحانیت را نداشتیم. مسئله آزادی بیان هم همین است، فضای بسته‌ای داریم و قطعا ایشان به این فضا راضی نبود. نوع برخورد با منتقدان همین است، کسی انتقاد کند بازداشت و زندان می‌شود. ایشان به صراحت می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد فضای خفقان ایجاد کند، شکست می‌خورد، این‌ها هست و چاپ شده. صدای ایشان موجود است. می‌گویند اگر نخواهد به عدالت اجتماعی اهمیت دهد، شکست می‌خورد.
مسئولان برگزارکننده رقابت‌های فوتبالی در شهر تهران همچنان با حضور تماشاگر در دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین مخالف هستند.
والری کارپین، سرمربی روسیه مخالف حضور د‌و ستاره برزیلی زنیت در تیم ملی است.
لوتار ماتئوس معتقد است که بایرت مجبور نیست چهارشنبه شب مقابل پاری‌سن ژرمن از برخی نام ها در ترکیب خود استفاده کند.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که مردم فرانسه با حضور نظامی این کشور در قاره آفریقا مخالف هستند.
«ضیف الله الشامی» ضمن قدردانی از مردم یمن برای حضور گسترده در راهپیمایی و اعلام مخالفت با حضور بیگانگان در کشورشان، گفت آنها به شیوه های مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهند گرفت.
«آقایان مخالف مذاکره، کسانی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند و با ائتلاف خود را کنار کشیدند. حالا که دولت ائتلافی به روی کار آمده از همان ایده‌ها و برنامه‌های خودشان استفاده کنند و حداقل چندماه آرامش را به کشور بیاورند. این آقایان در تبلیغات انتخاباتی خود مدعی بودند هر کدام جداگانه برنامه برای نجات ایران دارند. الان که دولت ائتلافی خودشان روی کار آمده از این برنامه‌ها استفاده کنند.»
قرار است در جلسه هماهنگی دیدار استقلال – پرسپولیس برای برگزاری یا عدم برگزاری این بازی با حضور تماشاگر تصمیم گیری شود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به مصدمیت رسول معتمدی در مرحله اول لیگ برتر، گفت: تاکید داریم در مسابقاتی که ملی پوشان حضور دارند کادر فنی تیم ملی بالای سر وزنه‌برداران باشند.
وزیر امورخارجه کشورمان از ترسیم نقشه و سند همکاری‌های بلندمدت با ارمنستان خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف حضور بیگانگان در این منطقه از جمله در جمهوری های آذربایجان و ارمنستان است.
تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارهای نامناسب و غیراخلاقی کردند.
دکتر امیرعبداللهیان حضور نیروهای بیگانه در قفقاز را نگرانی مشترک کشورهای منطقه دانست و بر مخالفت جمهوری اسلامی ایران با استقرار هرگونه نیروی خارجی در منطقه تأکید نمود.
رئیسی در این دیدار با بیان اینکه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و ارمنستان باید مورد احترام قرار گیرد، تاکید کرد: از نظر جمهوری اسلامی ایران هرگونه تغییر در مرز‌های تاریخی و ژئوپلیتیک منطقه و تغییر در وضعیت ترانزیتی ایران و ارمنستان مردود است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
سوئد بار دیگر مشارکت روسیه در تحقیقات مرتبط با خرابکاری در خط لوله گاز نورداستریم را رد کرد.
این بازیکن بازنشسته با حضور در یکی از شبکه های فارسی زبان مخالف جمهوری اسلامی، این خبر را تایید کرده است و علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال هم موضع گرفت.
بسیاری از مردم آمریکا مخالف حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور هستند.
باشگاه فولاد خوزستان مخالفت خود را با حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش اعلام کرد.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
عضو کمیته فنی می‌گوید که باوجود تلاشهای اسکوچیچ، او همچنان مخالف حضور وی روی نیمکت ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ