سرپرست استقلال می گوید که آبی ها از ابتدا مخالف برگزاری دیدار سوپرجام در شهر کرمان بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی، به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب ‌فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت اطمینان دارد که کشورهای این قاره به خوبی مسابقات مختلف جهانی را میزبانی می‌کنند.
شمشیربازان روسی نمی‌تواند در مراحل مختلف جام جهانی به میزبانی کشورهای ترکیه، امارات و چین شرکت کنند.
وبگاه «اسپوتنیک» آماری از جمعیت آوارگان در کشورهای مختلف عربی منتشر کرده که بر اساس آن، مصر با میزبانی از ۵ میلیون آواره در صدر این کشورها قرار دارد.
وبگاه «اسپوتنیک» آماری از جمعیت آوارگان در کشورهای مختلف عربی منتشر کرده که بر اساس آن، مصر با میزبانی از ۵ میلیون آواره در صدر این کشورها قرار دارد.
مخالفت ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی پرسپولیس و پیکان با ورود جدی وزارت ورزش آغاز شد.
مخالفت ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی پرسپولیس و پیکان با ورود جدی شورای تامین استان تهران آغاز شد.
وبگاه اسپوتنیک در یک اینفوگرافی، آماری از جمعیت آوارگان در کشورهای مختلف عربی منتشر کرده که بر اساس آن مصر با میزبانی از ۵ میلیون آواره در صدر این کشورها قرار دارد.
اندونزی به دلیل امتناع از میزبانی از رژیم صهیونیستی، میزبانی جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال را از دست داد.
پس از مخالفت اندونزی با حضور رژیم صهیونیستی در این کشور، فیفا میزبان جام جهانی زیر 20 سال را از این کشور پس گرفت.
یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد که توقف رئیس جمهور تایوان در خاک کشورش در مسیر گذر به آمریکای لاتین، با اصل چین واحد هیچ گونه تعارضی ندارد و مواضع چین در مخالفت با این سفر را اغراق آمیز دانست.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فضاهای اسکان آموزش و پرورش در روز اول فروردین ۱۴۰۲، میزبان ۳۲ هزار مسافر از نقاط مختلف کشور بودند.
مناطق ساحلی استان بوشهر هر ساله در ایام نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف کشور است.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در این جزیره گفت: پس از سال‌ها دوباره این میزبانی به ایران تعلق گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استانداردهای بالا هستیم.
تاکنون بیش از ۲۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور ۸۸ بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.
تاکنون بیش از ۲۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور ۸۸ بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.
عربستان سعودی میزبانی چندین رویداد ورزشی را در سال‌های اخیر بر عهده داشته و توانسته سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه کند.
دزفول- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: مسابقات بزرگ کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی با حضور ۳۰۰ داوطلب از استان‌های مختلف به میزبانی دزفول در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
فیفا تیم ملی دانمارک را از پوشیدن پیراهن تمرینی با شعار حمایت از حقوق بشر در دوره برگزاری جام جهانی 2022 به میزبانی قطر محروم کرد.
رییس فدراسیون بسکتبال ایران با درخواست استرالیا از فدراسیون جهانی بسکتبال برای بازی با تیم ملی ایران در کشور ثالث مخالفت کرد.
فدراسیون فوتبال ایران به دلایل مختلف از میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ انصراف داد.
علیرضا مرزبان می‌گوید قطر به دلیل نقض حقوق بشر صلاحیت میزبانی ندارد و بیشتر بازیکنان دنیا از حضور در این کشور رضایت ندارند.
میزبانی ورزشگاه پاس قوامین از تیم های مختلف باعث نگرانی فوتبالدوستان در تهران شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ