رئیس شورای شهر تهران گفت: مخالف برگزاری نمایشگاه در خیابان سئول هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه و معاون نخست وزیر مولداوی گفته است که ایده همه پرسی سیاست خارجی این کشور باعث بی ثباتی می‌شود.
برخی تحلیلگران در خصوص فشار‌ها بر اتاق بازرگانی می‌گویند: مخالفان راه به جایی نخواهند برد، زیرا اگر روسای قوای سه‌گانه با ورود سلاح‌ورزی مخالف بودند، اجازه برگزاری این انتخابات را نمی‌دادند. برخی هم می‌گویند این فشار‌ها صرفا در راستای دریافت امتیاز‌های بیشتر از بخش خصوصی است. در این بین دسته دیگری هستند که می‌گویند این فشار‌ها می‌تواند کارساز باشد و هیات رییسه به این نتیجه برسد که باید سلاح‌ورزی را کنار بگذارند یا خودش همچون محسن جلال‌پور از ادامه راه انصراف دهد.
در گزارش رویترز همچنین آمده است، بخشی از نگرانی‌های امنیتی پلیس فرانسه به حضور چهره‌های سیاسی کشورهای دیگر، از جمله ایالات متحده و اتحادیه اروپا در این تجمع برمی‌گردد که حفاظت از آنها "الزامی" ارزیابی شده است.
آصفری گفت: قبل از تجمعات این طرح در کمیسیون مجلس در حال بررسی بود و در آخر کار که طرح مجلس نهایی شده بود و دولت دید که زورش نمی‌رسد تا طرح را به مجوز محور تبدیل کند یک لایحه آورد.
با وجود مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان تهران، این انتخابات در حال برگزاری است!
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
رییس‌جمهور که در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه به مصلی امام خمینی (ره) رفته است، از غرفه انتشارات مختلف بازدید کرد و در گفتگو با غرفه‌داران، جدیدترین کتاب‌های انتشارات‌شان را مورد بررسی و تورق قرار داد.
فدراسیون کشتی باوجود پیشنهاد عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی برای برگزاری اردوی مشترک پیش از جهانی بلگراد، با اعزام تیم‌های ملی بزرگسالان به این سفر مخالف است و امیدها را عازم مجارستان خواهد کرد.
برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.
مخالفت فیفا پرو با تکرار برگزاری جام‌جهانی در زمستان
تظاهرکنندگان در شهرهای مختلف استرالیا در حمایت از مسکو و مخالفت با ناتو تظاهرات کردند و شعار سر دادند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: 9 باشگاه موافق برگزاری دور برگشت لیگ برتر ولیبال مردان به صورت غیر متمرکز بودند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به صورت رسمی از ساز و کار جدید برگزاری مسابقات باشگاهی در سه سطح خبر داد.
قرار است در جلسه هماهنگی دیدار استقلال – پرسپولیس برای برگزاری یا عدم برگزاری این بازی با حضور تماشاگر تصمیم گیری شود.
سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان معتقد است در نیم فصل دوم لیگ برتر به دلیل فشردگی مسابقات و برگزاری لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، آمار مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به مصدمیت رسول معتمدی در مرحله اول لیگ برتر، گفت: تاکید داریم در مسابقاتی که ملی پوشان حضور دارند کادر فنی تیم ملی بالای سر وزنه‌برداران باشند.
لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، با برگزاری جام جهانی 2022 در قطر به صورت جدی مخالف است.
مربی آرژانتینی سویا به شدت مخالف برگزاری جام جهانی در قطر است و گفت که انتخاب قطر به خاطر پول بود.
سرپرست استقلال می گوید که آبی ها از ابتدا مخالف برگزاری دیدار سوپرجام در شهر کرمان بوده اند.
سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای نوشت که برگزاری سوپرجام در سیرجان قطعی نیست.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح با تأکید بر اینکه دولت موقت صلاحیت تشکیل انتخابات زودهنگام را ندارد، از مخالفت قاطع این ائتلاف با برگزاری انتخابات زودهنگام قبل از تشکیل دولت جدید خبر داد.
پپ گواردیولا می‌گوید او هم مثل یورگن کلوپ با ایده مالک باشگاه چلسی برای برگزاری یک مسابقه بین بزرگ‌ترین ستاره‌های لیگ برتر مخالف است.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
برگزاری رویداد‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی داستان تکراری و پر از مشکلاتی را برای تهران رقم می‌زند و در روز‌های پرترافیک این پایتخت‌نشینان هستند که باید تاوان برگزاری نمایشگاه را در گوشه دیگری از شهر بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ