گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
در رخدادی پیش‌بینی نشده، جدای از تهدیدات امنیتی همیشگی علیه اسرائیل از سوی حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین در غزه، مساله جنین به دغدغه اصلی سران سیاسی، نظامی و امنیتی تل‌آویو تبدیل شده است.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
رسانه‌های صهیونیستی ضمن انتشار جزئیاتی از عملیات روز گذشته مقاومت فلسطین، این مساله را فاش کردند که روز مقاومت نزدیک بود بالگرد اسرائیلی را در جنین سرنگون کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: گسترش هسته‌های مقاومت فلسطین، فروپاشی رژیم اشغالگر صهیونیستی را رقم خواهد زد.
گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در یکی از تونل‌های زیر دیوار براق در مسجدالاقصی، به این رژیم مشروعیت نمی‌بخشد.
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
نیروهای مقاومت فلسطین به بمباران‌ها توسط جنگنده‌های صهیونیستی واکنش نشان دادند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جریان مقاومت در مقابل جریان سازش سربلند است، گفت: امروز ابتکار عمل در مسئله فلسطین در اختیار گروه‌های جهادی است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن انتقاد از عملیات مقاومتی فلسطینیان گفت که اتحادیه اروپا اعمال خشونت آمیز در اماکن مقدس را محکوم و نیاز به حفظ وضعیت این مکان‌ها را یادآوری می‌کند.
گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر مخالفت شدید خود با مشارکت تشکیلات خودگردان در نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
دومین پهپاد اسرائیلی نیز هم اکنون توسط مقاومت فلسطین در آسمان اردوگاه جنین سرنگون شد.
در بحبوحه افزایش یورش‌ها و تهاجم‌های اشغال‌گران صهیونیستی، صدها هزار نفر از مردم فلسطین در مناطق مختلف در حمایت از مبارزان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند.
منابع عبری واکنش محدود رژیم صهیونیستی علیه حملات موشکی از غزه را بیانگر، موفقیت مقاومت فلسطین در تحمیل معادلات جدید علیه تل آویو توصیف کردند.
گردان های قدس- گردان نابلس شامگاه دوشنبه اعلام کرد که رزمندگان این گردان شامگاه دوشنبه یک کوادکوپتر متعلق به صهیونیست ها را سرنگون کردند.
گروههای مقاومت فلسطین به هتاکی بن گویر به مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مسئله اسرا در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد و شاید عنوان نبرد آینده با رژیم صهیونیستی باشد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین هر روز قدرتمندتر می شود، افزود: دشمن صهیونیستی ضعیف‌تر شده و از درون در حال فروپاشی است.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر در شهر جنین خبر دادند.
در پی ناپدید شدن جسد یک نظامی صهیونیست از بیمارستانی در شهر جنین (شمال کرانه باختری)، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جسد وی از سوی مبارزان مقاومت ربوده شده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده رویارویی با دشمن در راستای حفاظت از مسجدالاقصی است.
نیروهای مقاومت فلسطین در نابلس امروز یکشنبه یک فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین از اقدام جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مبنی بر احیای روابط با سوریه تمجید و تاکید کرد که این اقدام تاثیر مثبت بر مسئله فلسطین دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ