مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: گسترش هسته‌های مقاومت فلسطین، فروپاشی رژیم اشغالگر صهیونیستی را رقم خواهد زد.
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در یکی از تونل‌های زیر دیوار براق در مسجدالاقصی، به این رژیم مشروعیت نمی‌بخشد.
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
نیروهای مقاومت فلسطین به بمباران‌ها توسط جنگنده‌های صهیونیستی واکنش نشان دادند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ده ها هزار موشک مقاومت در نوار غزه و لبنان دشمن صهیونیستی را احاطه کرده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
در پی فراخوان گروه های ملی و اسلامی فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی، ده ها هزار فلسطینی با حضور در قبله اول مسلمانان جهان، در مراسم های برگزار شده حضور گسترده ای داشتند.
مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد که مبارزان فلسطینی در هفته گذشته ده‌ها عملیات مقاومتی علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر مخالفت شدید خود با مشارکت تشکیلات خودگردان در نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
دومین پهپاد اسرائیلی نیز هم اکنون توسط مقاومت فلسطین در آسمان اردوگاه جنین سرنگون شد.
در بحبوحه افزایش یورش‌ها و تهاجم‌های اشغال‌گران صهیونیستی، صدها هزار نفر از مردم فلسطین در مناطق مختلف در حمایت از مبارزان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند.
منابع عبری واکنش محدود رژیم صهیونیستی علیه حملات موشکی از غزه را بیانگر، موفقیت مقاومت فلسطین در تحمیل معادلات جدید علیه تل آویو توصیف کردند.
گردان های قدس- گردان نابلس شامگاه دوشنبه اعلام کرد که رزمندگان این گردان شامگاه دوشنبه یک کوادکوپتر متعلق به صهیونیست ها را سرنگون کردند.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
منابع فلسطینی از تشییع پیکر جوان فلسطینی در جنین با حضور رزمندگان مقاومت و حضور ده ها هزار نفری نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده رویارویی با دشمن در راستای حفاظت از مسجدالاقصی است.
نیروهای مقاومت فلسطین در نابلس امروز یکشنبه یک فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ