گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در یکی از تونل‌های زیر دیوار براق در مسجدالاقصی، به این رژیم مشروعیت نمی‌بخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به شهادت سه مبارز مقاومت در نابلس، بر ضرورت اجماع بر سر برنامه‌ای ملی جهت مقابله با اشغالگران تاکید کرد.
جبهه مقاومت، نه فقط در فلسطین، بلکه در منطقه و عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت است، گفت: هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین است.
گروه‌های مقاومت فلسطین، طی بیانیه‌هایی اجرای عملیات قهرمانانه جنین را که به زخمی‌شدن ۵ صهیونیست انجامید، تبریک گفتند.
گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم واکنش نشان داده و تاکید کردند که تلاش‌های صهیونیست‌ها برای مهار مقاومت در کرانه باختری، شکست خورده است.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین درباره وضعیت وخیم جسمانی «ولید دقه» اسیر فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به اشغالگران نسبت به هرگونه انجام دوباره عملیات ترور رهبران فلسطینی هشدار داد.
نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت آماده حمایت از مجاهدان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی است.
گروه‌های مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به اراضی اشغالی را شدت بخشیدند.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
افزایش بُرد موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین از یک سو و اتحاد این گروه‌ها از سوی دیگر باعث شده رسانه‌های عبری زبان نگرانی خود را نسبت به اوضاع کنونی در اراضی اشغالی نشان دهند.
گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت احمد یعقوب طه، جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در غرب شهرک سلفیت در کرانه باختری خواستار تشدید مقاومت در برابر صهیونیست‌ها شدند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جریان مقاومت در مقابل جریان سازش سربلند است، گفت: امروز ابتکار عمل در مسئله فلسطین در اختیار گروه‌های جهادی است.
گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن قدردانی از محور مقاومت و در رأس آن ایران برای حمایت از آرمان و ملت فلسطین، تأکید کردند که تهدیدات دشمن صهیونیستی نتیجه‌ای جز تشدید مقاومت نخواهد داشت.
گروه‌های مقاومت فلسطین بر وحدت سرزمین، مردم و مقاومت تاکید و اعلام کردند که صرف نظر از یک ذره خاک سرزمین تاریخی فلسطین غیرممکن بوده و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است.
گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر مخالفت شدید خود با مشارکت تشکیلات خودگردان در نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
گروه‌های فلسطینی شهادت یک شهروند فلسطینی ساکن رام الله به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در غرب این شهر را به شدت محکوم کردند.
گروه های مقاومت فلسطین در شهر جنین (شمال کرانه باختری) با انتشار تصاویری پاسخ تهدیدات اخیر رژیم صهیونستی را دادند.
گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به انفجارهای امروز در قدس اشغالی واکنش نشان دادند.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه ای با اشاره به شهادت عدی التمیمی توسط نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که وی با اجرای دو عملیات شهادت طلبانه درس سختی به صهیونیست ها داد.
گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی از سمت باب الاسباط هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ