یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین هر روز قدرتمندتر می شود، افزود: دشمن صهیونیستی ضعیف‌تر شده و از درون در حال فروپاشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی امروز در بیت‌لحم که به زخمی شدن شدید سه شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر معادله نبرد با مقاومت فلسطین را کذب محض ارزیابی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد کشورهای مقاومت بیانگر ترس و اضطراب تل‌آویو به خاطر توانمندی نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه است.
گروه مقاومت فلسطینی حماس آزمایش موشکی انجام داد.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که حضور پرشور نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی نقشه‌های رژیم‌صهیونیستی علیه این مکان مقدس را خنثی کرده است.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی باعث تقویت اراده فلسطینی‌ها برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان می‌شود.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد وقوع سه حمله به نیروهای اشغال‌گر در یک نقطه مشخص نشان‌دهنده ناتوانی سیستم نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها در برابر جوانان مقاومت است
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به توافق تهران و ریاض در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک، گفت: هر اقدامی که موجب خشم دشمن صهیونیستی بشود، گامی در جهت صحیح است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد و تا تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.
یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نشست العقبه را که قرار است روز یکشنبه با حضور رژیم صهیونیستی و مشارکت تشکیلات خودگردان برگزار شود، محکوم کرد.
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت و تاکید کرد که مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد.
معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر همکاری برای تقویت مقاومت تاکید کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه مداخله جویانه پارلمان اروپا را به شدت محکوم کرد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت حق مشروع ملت فلسطین و هر ملت تحت اشغال است.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از اهتمام الجزایر به موضوع وحدت ملی فلسطین تقدیر کرد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.
فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن ، بر لزوم تشدید مقاومت در اراضی اشغالی تاکید کرد.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین از اقدام جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مبنی بر احیای روابط با سوریه تمجید و تاکید کرد که این اقدام تاثیر مثبت بر مسئله فلسطین دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ