عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده رویارویی با دشمن در راستای حفاظت از مسجدالاقصی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
پس از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی، مسئولان رژیم صهیونیستی از یورش گسترده قریب الوقوع به شمال کرانه باختری خبر می‌دهند.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
روزنامه یدیعوت آحارانوت هشدار داد مقاومت لبنان آماده انجام حمله و اعزام تکاور به اراضی اشغالی فلسطین و گروگان‌گیری در شهرک‌ها است.
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت آماده حمایت از مجاهدان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی است.
سخنگوی گردان‌های سرایا القدس تأکید کرد مقاومت فلسطین با سیاست ترور متوقف نمی‌شود و پاسخ مقاومت در چارچوب عملیات انتقام- آزادی آغاز شده است.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از پاسخ دردناکی خبر دادند که در انتظار صهیونیست‌هاست.
منابع عبری زبان از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی بعد از تجاوزات بامداد امروز به نوار غزه و ترور تنی چند از فرماندهان مقاومت فلسطین خبر دادند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد ممکن است مقاومت با توجه به شرایط درگیری به موشک‌های دوربرد متوسل شود.
جنبش جهاد اسلامی با هشدار به صهیونیست‌ها از اعلام آماده باش عمومی نیروهای مقاومت برای حمله به تمام مواضع دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر داد.
گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر مخالفت شدید خود با مشارکت تشکیلات خودگردان در نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
طی ۲۴ ساعت اخیر مبارزان مقاومت و مردم فلسطین ۲۸ عملیات مقاومتی را علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به اجرا گذاشتند.
دومین پهپاد اسرائیلی نیز هم اکنون توسط مقاومت فلسطین در آسمان اردوگاه جنین سرنگون شد.
گردان های قدس- گردان نابلس شامگاه دوشنبه اعلام کرد که رزمندگان این گردان شامگاه دوشنبه یک کوادکوپتر متعلق به صهیونیست ها را سرنگون کردند.
پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها پس از نماز جمعه و همچنین اقدامات گروه های مقاومتی، در قدس اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش اعلام کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
منابع فلسطینی از آماده باش گروه های مقاومت فلسطین در پی برگزاری مانور ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی خبر دادند.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق اسرائیل برای میانجی‌گری مصر برای جلوگیری از ورود حماس به این درگیری شکست خورد و حال باید آماده رویارویی با «نیروی یکپارچه مقاومت» در سراسر فلسطین اشغالی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ