عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مسئله اسرا در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد و شاید عنوان نبرد آینده با رژیم صهیونیستی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل حوادث سال قبل و مهمتر از آن، استمرار اعتراضات، فقدان ساز و کار مشخص و شفاف برای نظارت بر رفتار ماموران و ضابطان قضایی بوده است. حالا و در شرایطی که دولت و مجلس به دنبال اجرای قانون حجاب هستند، بازگشت گشت پلیس از همان ابتدا مسئله نظارت بر رفتار ماموران و نحوه اجرای قانون را به مسئله‌ای میان دولت و قوه قضایی تبدیل کرده است.
مرجانه دلدار گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بحث زیست و حیات انسان باید برای بشر مهم‌ترین مسئله باشد و هنرمندان هم به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ادعاى ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان جوسازی رسانه‌ای است گفت: برنامه‌های اجرای صحنه این هنرمندان منتشر شده و اکثرا در هفته‌های آتی اجرا دارند و این مسئله نشان داد موضوع مطرح شده جوسازی رسانه‌ای است و برای این افراد زمان‌بندی فروش بلیط انجام شده است.
رئیس مجلس گفت: لازم است درباره مسئله حقابه هیرمند عرض کنم که توافق درباره این حقابه، بخشی از تاریخ بلند همسایگی دو کشور و دو ملت ایران و افغانستان و غیرقابل خدشه است. اجرای کامل و دقیق این توافق به نفع هر دوملت و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است.
علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران نیز در حاشیه بازدید خبرنگاران از فاز دوم طرح کمربندی سبز شهر تهران اظهار کرد: اجرای طرح کمربندی سبز پیرامونی شهر تهران در قالب 50 هزار هکتار طراحی شده است که این مسئله به سال 1365 بر می‌گردد و قرار است این طرح به صورت کامل در شهر تهران عملیاتی و اجرایی شود.
تمامی اسرا بر اعتصاب غذای متحد و یکپارچه تاکید دارند و همین مسئله به اقدام آنان اهمیت بیشتری خواهد داد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اجرای زیست شبانه در بسیاری از کشور‌های اسلامی در ماه رمضان گفت: باید حتما شرایط اجرای زیست شبانه فراهم شود از جمله امنیت آن که می‌بایست، نیرو‌های امنیتی و انتظامی شرایط را فراهم کنند که بودجه و نیروی انسانی لازم دارند و باید این مسئله را بررسی کنند.
شیرین هانتر استاد دانشگاه جرج‌تاون گفت: آژانس به‌صورت کامل آزادی عمل ندارد و تا حد زیادی تحت تاثیر فشار‌های اعضای کلیدی است. مسئله این است که آیا این کشور‌ها می‌خواهند مشکلات ایران با آژانس تمام شود؟ البته در داخل ایران هم بسیاری نسبت به عملکرد آژانس مطمئن نیستند و ممکن است موانعی در مسیر اجرای توافقات حاصل‌شده، ایجاد کنند.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
استاندار، نماینده عالی دولت در یک منطقه و استان است که مسئولیت‌های متعددی از جمله اجرای سیاست‌های مرکز را برعهده دارد. جابجایی استانداران بعد از تغییر دولت‌ها از اموری است که همیشه رخ می‌دهد؛ این مسئله بعد از انتخابات 1400 و روی‌کار آمدن دولت رئیسی هم انجام گرفت.
گلب زیلبرشتاین محقق درباره بررسی نسخه خطی «مرشد و مارگاریتا» از بولگاکوف می‌گوید: «ما اثرات مورفین و پروتئین‌های پاتولوژی کلیه را در صفحات این کتاب خطی پیدا کردیم.» این مسئله نشان می‌دهد که او در زمان نوشتن این رمان تحت‌تأثیر دارو‌های مسکن برای رفع درد کلیه بوده است.
سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: «مسئله صادرات تسلیحاتی کره شمالی به روسیه برای عملیات نظامی در اوکراین ممکن است توسط کارشناسان ناظر بر اجرای رژیم تحریم‌ها بررسی شود.»
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: مسئله اصلی طرف های غربی بر سر بسته شدن پرونده PMD یا همان ابعاد احتمالی نظامی ایران است که آنها سعی دارند آن را باز نگه داشته و صرفا ایران را وادار به اجرای تکالیف برجامی کنند.
زمان آن فرارسیده است که افکار عمومی با این واقعیت بیدار شوند که قلدری اسرائیل دارای تسلیحات هسته‌ای در برابر ایران نه توجیه امنیتی و نه سیاسی دارد.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تبادل زندانیان را در چارچوبی خارج از برجام و به صورت غیرمستقیم با آمریکا گفت‌وگو کردیم. امکان اجرای تبادل وجود داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقل از برجام، بار‌ها از کانال‌های مختلف آمادگی خود را برای پرداختن به مسئله زندانیان، به طرف آمریکایی اعلام کرده است.
بیشتر افرادی که در بدنه دولت حضور دارند، در کنار نزدیکان آنها، دل خوشی از حضور زنان در ورزشگاه ندارند و هر بار به بهانه مهیا‌نبودن زیرساخت، این مسئله را به زمان دیگری موکول می‌کنند. با این حال، هیچ‌کدام از همین افراد دولت هم حاضر به پاسخ‌گویی به چنین سؤالی نیستند که چطور برای اجرای برخی برنامه‌های غیرورزشی که خانواده‌ها کنار همدیگر در ورزشگاه آزادی نشسته و به صورت مختلط اجرای برنامه کردند، کسی نگران فراهم‌بودن زیرساخت ورزشگاه نبود!
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی و مبادله این شخص با حمید نوری، اظهار کرد: فرآیند رسیدگی به اتهامات احمدرضا جلالی به پایان رسیده و در خصوص این شخص حکم شرعی و قانونی از دادگاه صالح صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ