دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: گسترش هسته‌های مقاومت فلسطین، فروپاشی رژیم اشغالگر صهیونیستی را رقم خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گسترش دایره نفوذ اشغالگران آمریکایی در سوریه و سفر وزیر خارجه ایران به عربستان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رهبر جنبش جهاد اسلامی با تمجید از الگوی مقاومت و ایستادگی جنین ضد اشغالگران، جنین را نماد پایداری دانست و خواستار گسترش مدل مقاومت جنین در همه نقاط کرانه باختری در برابر صهیونیست‌ها شد.
منابع عبری اذعان کردند که مبارزان مقاومت در جنین از مناطقی که عملیات ارتش رژیم صهیونیستی بر آنها متمرکز بوده دور شده‌اند، امری که عملیات بازداشت آنها را به بن‌بست کشانده است.
نگرانی تل‌آویو نسبت به گسترش توان موشکی مقاومت در کرانه باختری و هماهنگی میان حملات تروریست‌ها در سوریه و تقویت پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در این کشور محور روزنامه‌های عربی بوده است.
سناریوهای رسانه‌های غربی در خصوص کودتای فرمانده واگنر و گسترش توانمندی‌های موشکی نیروهای مقاومت فلسطین از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی گردان‌های سرایا القدس تأکید کرد مقاومت فلسطین با سیاست ترور متوقف نمی‌شود و پاسخ مقاومت در چارچوب عملیات انتقام- آزادی آغاز شده است.
روزنامه‌های مطرح عربی در صفحات نخست خود به این نکته اشاره کرده‌اند که شکست «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در جنگ موشکی با مقاومت فلسطین به دلیل گسترش توان نظامی این گروه‌ها به وقوع پیوسته است.
مفتی عمان، گسترش توان دفاعی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
رئیس جمهور این سفر را نقطه عطفی در گسترش روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی ایران و سوریه توصیف و تصریح کرد: این سفر همچنین به نحوی تقدیر از مقاومت مردم و دولت سوریه در مقابل هجمه‌های سخت دشمنان بود.
رئیس جمهور گفت: سفر به سوریه نقطه عطفی در گسترش روابط و به نحوی تقدیر از مقاومت آنها بود.
کاربران عرب‌زبان در فضای مجازی بر نزدیک بودن نابودی رژیم‌صهیونیستی در سایه تداوم مسیر مقاومت و همچنین گسترش فساد درونی در تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کردند.
کاربران عرب‌زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر گسترش واکنش گروه‌های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تاکید کردند.
نتانیاهو که این روزها به دلیل کودتای قضایی با اعتراضات گسترده مواجه است سعی داشت تا به صورت محدود بحران داخلی را به خارج صادر کند. اما وی به خوبی دریافته که نمی تواند جنگی جدید را آغاز کند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تنها باعث گسترش مقاومت می شود و هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده فلسطینیان شود.
تحلیلگر مطرح لبنانی با اشاره به دستاوردهای منطقه ای پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد که گسترش تفکر مقاومت در منطقه و جهان از برکات این انقلاب به شمار می رود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی بزرگ توصیف کرد که تلاش و کوشش عظیمی در راستای گسترش و تقویت مقاومت انجام داد.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.
حماس عملیات تیراندازی امروز مبارزان مقاومت در تیراندازی به سوی اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست را تبریک گفت.
درد اصلی که این روزها دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی را نگران می کند، اعتصاب اسرای فلسطینی نیست که ممکن است اوضاع را بدتر کند، بلکه نگرانی از افزایش درگیری ها در کرانه باختری است.
محمدباقر قالیباف گفت: مقاومت اسلامی و روحیه ضد صهیونیستی در بین ملت‌های مسلمان روز به روز در حال گسترش است و آتش یورش رزمندگان جبهه مقاومت بر سر اشغالگران سرزمین فلسطین فرود خواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ