منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر در شهر جنین خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلفی از کرانه باختری، از رویارویی مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست خبر دادند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.
گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای از عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف نابلس خبر داد.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
منابع فلسطینی بامداد شنبه از درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در شهرک «برقین» و درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر صهیونیست توانستند مانع پیش‌روی متجاوزان در این منطقه شوند.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در نابلس و مقابله پدافند هوایی مقاومت در غزه با حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در شهر جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست به این شهر خبر دادند.
منابع محلی فلسطین از وقوع درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنوب غرب شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری های شدیدی خبر دادند که هم اکنون در بخش قدیمی نابلس میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست جریان دارد.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در مناطقی از شهر جنین خبر دادند.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت دو عضو گردان جنین در درگیری با نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
گردان جنین (وابسته به گردان های قدس) با صدور بیانیه ای از شهادت دو مبارز فلسطینی عضو این گروه مقاومتی در درگیری بامداد امروز پنج شنبه با نظامیان صهیونیست خبر داد.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در منطقه جبع واقع در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که متعاقب آن نیروهای مقاومت با این اقدام صهیونیست ها مقابله کردند.
منابع خبری از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ