منابع فلسطینی از سفر هیات‌های از جنبش حماس و جهاد اسلامی به پایتخت مصر در روزهای آتی خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
رییس جمهور کشورمان در شست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و زیمبابوه، سفر به زیمبابوه را بیانگر اراده دو کشور برای توسعه همه جانبه روابط دانست.
رئیس جمهور ازبکستان پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، با رئیسی دیدار خصوصی داشته و سپس به اتفاق نشست مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
منابع محلی از سفر هیأت‌های دو جنبش حماس و جهاد اسلامی و کمیته امور پیگری دولتی در نوار غزه برای دیدار با مقامات مصری و انجام رایزنی‌های داخلی عازم قاهره شدند.
سفر سلطان عمان به تهران از آن‌جا که این کشور در حال حاضر نقش میانجی در حل پرونده هسته‌ای ایران را برعهده گرفته است اهمیت بسیاری یافته است. طی ماه‌های گذشته هیئت‌های ایرانی و آمریکایی به مسقط رفت‌ و آمد داشته‌اند و به گفته‌ی تحلیلگران سفر سلطان عمان حاوی پیام پیشرفت قابل‌توجه این مذاکرات است.
در بخشی از این گزارش آمده است: هیات‌های آمریکایی که در هفته‌های اخیر به عربستان سفر کرده‌اند اظهارات روشن و صریح از مقامات سعودی شنیدند مبنی بر اینکه هرگز از برقراری روابط جدید و بلندپروازانه خود با هر قدرت اقتصادی یا سیاسی در جهان که تأمین کننده منافع ما و منافع کل منطقه است، منصرف نخواهیم شد.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سفر آقای رییسی به چین بستر شکل‌گیری مذاکرات جدید و بسیار جدی میان هیأت‌های ایران و عربستان سعودی را فراهم کرد.
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
رئیس جمهور گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ