محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در روزهای آینده مذاکرات مختلفی را بین مقامات دو کشور ایران و سوریه در سطوح گوناگون خواهیم داشت.
به منظور پیگیری توافقات دو و چند جانبه سال گذشته هیئتی به سرپرستی مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار امروز عازم بغداد می‌شود.
رئیس جمهور دوم خرداد سال گذشته در صدر هیأتی عالی‌رتبه و به دعوت پادشاه عمان و با هدف ارتقای روابط در حوزه‌های تجارت، حمل و نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت عمان سفر کرد.
منابع عمانی اعلام کردند که هیثم بن طارق سلطان عمان یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی عازم کشور عمان خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس یک هیأت بلندپایه نظامی عازم کشور عمان خواهد شد.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
هیأت فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر نمود.
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران درباره تغییراتی که در سطح روابط توریستی ایران با دیگر کشور‌های عربی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: یقینا پس از عادی شدن روابط ایران و عربستان، دیگر کشور‌های عربی که روابطشان را با ایران به سطح ضعیفی رسانده بودند، به سرعت به حالت قبل بازمی‌گردند و به نظر می‌رسد این فرایند چندان زمان‌بر نباشد.
سفیر عربستان در یمن گفت که با هدف تحکیم آتش‌بس، بحث درباره راه‌های پیشبرد فرآیند سیاسی جامع و پایدار و اعلام حمایت از توافق مبادله اسرا، همراه با هیأت عمانی به صنعا سفر کرده است.
منابع آگاه از سفر یک هیأت سعودی-عمانی به یمن برای دستیابی به توافق آتش‌بس دائمی در این کشور خبر دادند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، پرداخت.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی و مذاکرات آنها در صنعاء مثبت بود.
هیئت عمانی که برای مذاکره درباره تمدید آتش بس در یمن به صنعاء سفر کرده بود، پس از گذشت چهار روز بدون اعلام نتیجه ای، این سفر را پایان داد.
هیئت عمانی که در چارچوب تلاش ها برای برقراری صلح در یمن به صنعا سفر کرده است، با مهدی المشاط دیدار کرد.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی به صنعاء در راستای بررسی پیشنهادهای مطرح شده در نشست های قبلی صورت گرفت.
یک هیات از مقامات عمانی امروز چهارشنبه در راستای تلاش های میانجی‌گرایانه مسقط برای حل بحران سیاسی در یمن وارد صنعاء شد.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: هیئت اوکراینی در روز‌های اخیر وارد اسرائیل شد و هدف آن پیشبرد مذاکره درباره سامانه‌های هشدار ضد موشکی بود که اسرائیل قصد فروش آن به اوکراین را دارد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: موضوع سفر هیأت آژانس به تهران جزو موضوعاتی بود که در چارچوب توافق وجود داشت با توجه به قطعنامه سیاسی صادر شده در شورای حکام علیه ایران، اقدامات بعدی با توجه به شرایط جدید صورت می‌گیرد و لازم است موضوعات یک ارزیابی مجددی شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
معاون وزیر انرژی عمان در رأس یک هیئت فنی و سرمایه‌گذاری در بخش انرژی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ