رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: منتظر سفر «پوتین» به‌ترکیه در ماه جاری (آگوست) هستم.
سفر اخیر اردوغان به سه کشور عربی حوزه خلیج‌فارس نشان از آن دارد که رهبر ترکیه بیش‌ازپیش منافع اقتصادی را بر اختلافات ایدئولوژیک مقدم می‌شمارد.
سفر اخیر اردوغان به سه کشور عربی حوزه خلیج‌فارس نشان از آن دارد که رهبر ترکیه بیش‌ازپیش منافع اقتصادی را بر اختلافات ایدئولوژیک مقدم می‌شمارد.
منابع اماراتی به مراسم اعلام توافق مشترک برای ایجاد کمیته عالی راهبردی میان امارات و ترکیه در جریان سفر اردوغان به این کشور اشاره کردند.
با پایان‌یافتن دیدار رئیس جمهور ترکیه از عربستان، دو کشور ضمن صدور بیانیه مشترک بر اهمیت تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های گوناگون تأکید کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سفری رسمی و در نخستین سفر خود به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، وارد جده عربستان شد.
منابع عراقی اعلام کردند که رئیس جمهور ترکیه به زودی به عراق سفر خواهد کرد و محور اصلی این سفر، بررسی مسائل مرتبط با منابع آبی خواهد بود.
رئیس‌جمهور ترکیه قرار است از فردا دوشنبه سفر ۳ روزه‌ای را به عربستان، قطر و امارات آغاز کند.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
اردوغان در جریان نشست مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود شامگاه جمعه فاش ساخت که آنکارا ماه آینده میلادی میزبان رئیس جمهوری روسیه برای ادامه تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ اوکراین خواهد بود.
منابع ترکی فاش ساختند که در جریان سفر کاری امروز زلنسکی به ترکیه که به دعوت آنکارا صورت می‌گیرد؛ اردوغان تلاش خواهد کرد که همتایش را متقاعد به مذاکرات صلح با روسیه به میزبانی آنکارا کند.
وزارت امور خارجه جمهوری قبرس سفر اردوغان به بخش شمالی این جزیره را غیرقانونی خواند و چنین سفری را محکوم کرد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که همتای روس او ممکن است در ماه آوریل آینده برای راه اندازی اولین نیروگاه هسته ای به ترکیه سفر کند.
وزیر دفاع ترکیه از لغو سفر همتای سوئدی خود به آنکارا که قرار بود ۲۷ ژانویه انجام شود، خبر داد.
رییس رژیم صهیونیستی امروز حین دریافت استوارنامه‌ سفیر ترکیه، از «رجب طیب اردوغان» رئیس‌ جمهور ترکیه برای سفر به اراضی اشغالی دعوت کرد.
سفیر ترکیه در بغداد ضمن دیدار با عبداللطیف رشید، پیام مکتوب رجب طیب اردوغان را به او تحویل داد.
با وجود دعوت قطری‌ها از چهره های سیاسی بزرگ جهان اما تعداد اندکی از آنها برای مراسم افتتاحیه به دوحه سفر کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به شهر بالی اندونزی سفر کرده، در حاشیه این نشست با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
رئیس جمهور ترکیه قرار است به زودی به کشورهای ازبکستان، اندونزی، بحرین و قطر سفر کند.
رسانه های ترکیه از سفر فردا پنجشنبه رئیس جمهور این کشور به جمهوری آذربایجان خبر می دهند.
یک منبع ترکیه ای گفته است که اردوغان فعلاً برنامه‌ای برای سفر به فلسطین اشغالی ندارد.
رئیس جمهور ترکیه در سفری که نگرانی ارمنستان را در برخواهد داشت قصد دارد همراه رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاح فرودگاهی در قره باغ حضور یابد.
رئیس جمهور ترکیه ۲۸ مهر ماه در سفر به قره باغ با «الهام علی‌ اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرده و در مراسم افتتاح «فرودگاه زنگلان» شرکت خواهد کرد.
سفیر فلسطین در ترکیه امروز از سفر ۳ روزه محمود عباس به آنکارا و دیدار وی با رجب طیب اردوغان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ