حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
در فاصله نیم ساعت تا شروع بازی پرسپولیس - استقلال، تعداد تماشاگران از 60 هزار نفر نیز بالاتر رفته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر نایب قهرمانی فصل گذشته تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشت و لیگ بیست و دوم را هم با اتفاقات پراسترسی سپری کرد، در آستانه کسب یک قهرمانی شیرین است.
سالم الدوساری در آخرین تجربه بازی زیر نظر هروه رنار بغض کرد.
امیر قلعه نویی در آخرین روز حضور روی نیمکت گل گهر، پیروزی باشکوهی را تجربه کرد.
آرش رضاوند که به نظر می رسد در این فصل احیا شده، به زیبایی دروازه نفت را باز کرد.
تیم فوتبال استقلال بعد از دو باخت متوالی در لیگ برتر این بار برابر ملوان با ارائه یک بازی برتر به پیروزی پرگل دست یافت تا از زیر فشار خارج بشود.
سرمربی پرسپولیس پیش از تمرین امروز با خبری شوکه کننده باعث شد تا فضای تمرینی برای بازیکنان به شکل ناراحت‌کننده‌ای پیش برود.
بامداد امروز 50 هزار نفر در ورزشگاه اختصاصی گرمیو برزیل حاضر بودند تا از لوئیس سوارز استقبال کنند.
سرمربی سابق تیم ملی مراکش اعلام کرد که تصمیم فدراسیون فوتبال مراکش پیش از جام جهانی، به غرور او لطمه زده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بهترین شب عمرش را در ورزشگاه لوسیل قطر تجربه کرد.
کمتر کسی فکر می‌کرد دی‌ماریا که بازی‌های اخیر آرژانتین را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در دیدار فینال ستاره بی چون و چرای زمین باشد.
آنسو فاتی، پدیده جوان اسپانیایی، از این که فرصت کافی برای بازی در بارسلونا نداشته ابراز ناراحتی کرد.
ملی پوش بوکس ایران با ابراز ناراحتی از رفتار مسئولان ورزش گفت: همه تلاش من کسب موفقیت برای این مرز و بوم است، اما انگار اصلا ورزشکار این کشور نیستم.
جرارد پیکه امشب آخرین بازی خود در نوکمپ را برای بارسلونا انجام داد. او در دقیقه 83 و در میان تشویق 92 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه تعویض شد.
خبری از گیتار زدن هایش نبود و او ترجیح داد به سمت پرچم کرنر رفته تا در سکوت محض و در حلقه ای از شادی آرام هم تیمی هایش قرار بگیرد و در آنجا بود که مهاجم آبی ها، کنترل اشک هایش را از دست داد.
پابلو خیرالت باور نمی کرد روزی مقابل لیونل مسی بنشیند و با او مصاحبه کند. او در پایان مصاحبه اش با مسی شروع به گریه کرد.
در «روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار اخیر نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی با رهبر انقلاب داشته است.
قدر مسلم هیچ ایرانی وطن‌پرستی سوختن و کشتن وآتش زدن و بحران آفریدن و امنیت و ثبات کشور به خطر انداختن را تائید نمی‌کند، اما نشنیدن صدای جامعه و عدم درک درد‌ها و آلام آنان و عدم مدارا و تحمل و شکیب برای شنیدن صدای مخالف و اعتراض به غفلت‌ها و ندانم کاری‌ها را نیز بر نمی‌تابد.
سرانجام نساجی در هفته پنجم بازی ها و در برابر مس کرمان به اولین برد دست یافت.
لیورپول که هفته قبل در خانه منچستریونایتد باخت و قبل از آن هم دو بار مساوی کرده بود برای کسب اولین پیروزی خود، میهمانش تیم بورنموث را با نتیجه 9 بر صفر در هم کوبید.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
مدیرعامل بهمن‌موتور: قیمت و کیفیت ریسپکت در بازار مورد توجه قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ