ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
عادل فردوسی‌پور خطاب به بازیکنان پرسپولیس از حس و حالش بابت دوری از دنیای گزارشگری فوتبال حرف می‌زند. او با صدایی لرزان و بغض آلود در این باره می‌گوید: «به شدت دلم تنگ شده و حسرت گزارش نکردن مسابقات فوتبال را به شدت می‌خورم.»
سخنان بغض آلود سوزناک شیخ حسین انصاریان با معممین و نیروهایی که با مردم و خصوصا مخالفان یا مجرمان سر و کار دارند.
مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد. مجری سابق برنامه نود ابتدای این مصاحبه درباره اتفاقات اخیر و وقفه در مصاحبه‌های خود صحبت کرد.
احسان علیخانی که بعد از چند سال متوالی امسال اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه را بر عهده نداشت با انتشار ویدیو و یادداشتی از اینکه اجرای این برنامه را بر عهده نداشت ابراز خشنودی کرد.
اولین صحبت‌های همراه با بغض علیرضا شهرداری، تیماگر پیروز در چهارمین روز بستری این توله‌یوز در بیمارستان را منتشر کرد.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در اولین سالگرد جنگ در این کشور در حالی که درباره خانواده اش صحبت می‌کرد، ناگهان بغض کرد و تلاش کرد که اشک هایش جاری نشود. او گفت: من همسرم را با تمام وجودم دوست دارم. فرزندانم برای من مهم‌ترین افراد هستند. من زیاد آن‌ها را نمی‌بینم. من به همسرم بسیار افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم هر کاری از دستش بر می‌آید انجام می‌دهد
تاکنون فوت ۳۵۱۳ تن در سوریه تایید شده و به این ترتیب تا صبح امروز (شنبه) مجموع تلفات این زلزله شدید در سوریه و ترکیه از ۲۴ هزار نفر فراتر رفته است.
بغض فرزانه فصیحی بعد از کسب طلای دوی ۶۰ متر داخل سالن آسیا و تقدیم مدالش به مردم ایران.
دانشجو با بغض در جلسه پرسش و پاسخ با دهنوی نماینده مجلس گفت: «می‌گویند کسانی که الان اعتراض دارند، با کشور‌های غربی هستند؛ نه آقا شما بیا رفاه ایجاد کن، من نامردم اگر برم یک کشور دیگر»
مجری تلویزیون افغانستان، هنگام گزارش بغض کرده که با توجه به ممنوعیت و محدودیت‌های زنان در افغانستان مورد توجه قرار گرفته است.
هوو ادواردز گوینده خبر بی بی سی با چهره ای غمگین و لباس مشکی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را اعلام کرد. عصر پنجشنبه ۸ سپتامبر، دربار بریتانیا در بیانیه‌ای رسمی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را تایید کرد. خانواده و نزدیکان ملکه از صبح این روز با اعلام نگرانی پزشکان از وضعیت سلامتی او، به بالمورال رفته بودند. این کاخ در اسکاتلند آخرین اقامتگاه ملکه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ