فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اهداف سفر به پاکستان گفت: یکی از اهداف این سفر مربوط به حوزه امنیتی به ویژه در بحث تروریسم دریایی بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل مجلس از ناوگروه ۸۶، گفت: ما بزرگترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول این سفر جمع‌آوری کردیم و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.
سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۸۸ زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی در خاش بازدید و در ادامه سفر خود با مادر شهید سرابندی دیدار کرد.
نشست خبری امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با موضوع ناو گروه ۸۶ نداجا اعزامی به سفر دور دنیا با ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران صبح جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزییات ماموریت ناوگروه۸۶ ارتش در سفر به دور دنیا را تشریح کرد.
چند روز پس از سفر سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) به بحرین، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با ولیعهد بحرین در منامه دیدار و گفتگو کرد.
سفر فرمانده کل فراجا به استان کرمانشاه
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
سردار سرتیپ "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (جمعه) برای نظارت بر امدادرسانی به زلزله زدگان سوری به شمال غرب این کشور سفر کرد.
کرج- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تا خانه‌های مردم که به سفر نوروزی رفته‌اند به مکانی امن برای سارقان تبدیل شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش که به کشور عمان سفر کرده است، با وزیر مکتب سلطانی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش که به کشور عمان سفر کرده است، با وزیر مکتب سلطانی این کشور دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بغداد در محل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت.
فرمانده نیروی ویژه گارد پادشاهی بحرین قصد دارد در ماه مارس برای حضور در یک مسابقه ورزشی که در تل آویو با همکاری مشترک برگزار می شود، به فلسطین اشغالی برود.
اشرف ابراهیم عطوه فرمانده نیروی دریایی مصر صبح امروز شنبه در سفر رسمی وارد سلطان نشین عمان شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دیار مردان غیرتمند ایرانی است، گفت: مردمان این دیار شریف، با شرافت، اهل کرامت، با غیرت و جوانمرد و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم هستند.
منابع خبری از سفر سردار قاآنی به عراق گزارش دادند.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ