فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادآوری و سفر به دوران گذشته بعضی مواقع می‌تواند انسان‌ها را از مهلکه افسردگی و ناامیدی نجات دهد.
گردشگری اختراع دوران مدرن نیست. رومیان باستان نیز دوست داشتند به استراحتگاه های درمانی در یونان سفر کنند، در اهرام مصر بگردند یا در خلیج ناپل مهمانی برگزار کنند.
ظریف با اشاره به اینکه من ضدروس نیستم و در دوران وزارتم ۲۸ سفر به روسیه داشتم، تاکید کرد: «برای ایران ضدروس و ضدآمریکا بودن خطرناک است. زیرا باید منافع ملی‌مان را اولویت قرار دهیم و سپس مخالفت با سلطه آمریکا را مدنظر قرار دهیم.»
کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان برای داوران خود یک اردوی تدارکاتی در شهر نوویساد صربستان برگزار می‌کند.
مهاجم برزیلی پرسپولیس با شرایط متفاوتی نسبت به دوران بازی در ژاپن به ایران سفر کرد.
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
علت انتخاب عمان برای میانجیگری این است که هم با ایران و هم با کشور‌های غربی روابط خوبی دارد و پیش از این نیز به عنوان میانجی عمل کرده است. مسیر تبادل زندانی بین ایران و بلژیک بر اساس معاهده دوجانبه‌ای رخ داد که ماه گذشته شکل گرفته بود. براساس این معاهده زندانیان بلژیکی در ایران می‌توانند دوران محکومیت خود را در خانه بگذرانند و بالعکس این موضوع نیز برای زندانیان ایرانی در بلژیک صادق است.
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
روز گذشته چارلز سوم در ۷۴ سالگی رسما پادشاه بریتانیا شد. تصویری از دوران کودکی وی در کنار محمدرضا پهلوی در هنگام سفر به ایران را مشاهده کنید.
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
رییس مجلس ازبکستان با بیان اینکه در دوران اخیر همکاری‌های پارلمانی ایران و ازبکستان در حال گسترش است، گفت: در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برای بهبود روابط دو کشور برداشته شده است.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
ایستگاه وکیل‌الرعایای شیراز در نزدیکی بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل واقع شده‌است. این ایستگاه برگرفته از معماری ایرانی در دوران زندیان است و جزو زیباترین ایستگاه‌های مترو در ایران محسوب می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان معتقد است نارنجی‌پوشان تهرانی با انگیزه کسب تساوی به یزد سفر کرده بودند.
رئیس کمیته داوران فیفا برای تسریع در فرآیند پیاده سازی سیستم کمک داور ویدئویی سفری به ایران خواهد داشت.
نفر اول لیست الیت داوران ایران در خارج از کشور برای دریافت لایسنس VAR‌ اقدام خواهد کرد.
یک رسانه خارجی با کمک هوش مصنوعی میدجورنی، توانسته است تصاویری از دوران کودکی و کهنسالی بازیکنان تیم ملی ایران را طراحی کند.
نگاه مطلق دستگاه دیپلماسی دولت دوازدهم که ظریف به آن اعتراف کرده و آن را باعث رنجاندن دوستان دوران سختی توصیف می‌کند در بلندمدت نه‌تن‌ها آورده‌ای از جانب غرب برای ایران نداشت بلکه میزان مراودات اقتصادی ایران با شرق و به‌طور خاص چین را تا حد زیادی کاهش داد.
اگر فدراسیون فوتبال علیرضا فغانی را از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال 2023 کنار نمی گذاشت، شاید این داور حاضربه سفر به تهران و قضاوت در دربی می شد.
به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های غرب کشور، مدیر امور شعب استانها، مدیر امور حراست و مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین به این استان ها سفر کردند.
زمان اعزام دو کمک داور کشورمان به قطر برای حضور در جام جهانی مشخص شد.
یک منبع دیپلماتیک مصری اعلام کرد: عبدالفتاح السیسی فردا سه‌شنبه در سفری رسمی برای نخستین بار از زمان دوران ریاست جمهوری خود به قطر می رود.
توصیه شده بود اگر عزت نفس میزبان اجازه نمی‌دهد و هر برخوردی او را مکدر می‌سازد، شاید بهتر باشد حتی گاهی نرفتن را به رفتن ترجیح دهیم و با تماس تلفنی سالی که آغاز شد را شادباش بگوییم و رخت نو را بر تن واژه‌ها کنیم و اکنون به واسطه ویروس کرونا، این انتخاب نیست بلکه گزینه ناگزیر است.
توصیه شده بود اگر عزت نفس میزبان اجازه نمی‌دهد و هر برخوردی او را مکدر می‌سازد، شاید بهتر باشد حتی گاهی نرفتن را به رفتن ترجیح دهیم و با تماس تلفنی سالی که آغاز شد را شادباش بگوییم و رخت نو را بر تن واژه‌ها کنیم و اکنون به واسطه ویروس کرونا، این انتخاب نیست بلکه گزینه ناگزیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ