سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ‌صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی خبر داد و گفت:‌ اظهارنظر قطعی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی فوت یک کارگر در شرکت فولاد شاهرود، دستور بررسی فوری حادثه را برای مسئولان قضایی این شهرستان صادر کرد.
علوم پزشکی یاسوج گفت: مرگ دو مادر باردار در بیمارستان امام سجاد در حال بررسی و پیگیری هستند.
قرچک- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با تائید خبر فوت شش نفر در قهوه خانه ای در این شهرستان گفت: فوتی ها شامل دو خانم و چهار آقا و همگی از اتباع هستند و علت حادثه گازگرفتگی است.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان با بیان اینکه براساس شواهد هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده، گفت: همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر وقوع قتل در محل پیدا نشد.
علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش علت فوت یوز ایرانی در توران را اعلام کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین در بلوار شیراز واژگون شده است که در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.
تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.
تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.
دادستان شهریار گفت: پزشکی قانونی علت فوت نسرین قادری را مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام کرده است.
دادستان شهریار گفت: پزشکی قانونی علت فوت نسرین قادری را مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام کرده است.
حسن عسکری فرماندار سنندج اظهار کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت فوت مصرف مواد مخدر و یا روانگردان‌ها بصورت اتفاقی و یا خودکشی بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جمع بندی علت فوت مرحومه مهسا امینی به تایید یک کمیسیون ۱۹ نفره از پزشکان رسیده است.
در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هنوز در حال بررسی علت فوت مهسا امینی هستیم.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: پزشکی قانونی هنوز نظر رسمی و نهایی خود را در رابطه با اینکه مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم فوت کرده یا بر اثر استرس این اتفاق برایش رخ داده است را به مجلس ارائه نکرده است.
مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جزئیات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی مهسا امینی به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.
وزیر کشور با اعلام اینکه علت دقیق فوت مهسا امینی بعد از بررسی ها اعلام می‌شود، گفت: از افراد خواهشمندم تا زمان نتیجه کامل اظهار نظر نکند.
گفته می‌شود برادر مولوی عاصف سارانی اخیرا با قاچاقچیان عمده در خرید و فروش قاچاق اختلاف پیدا کرده بودند. این افراد (قاچاقچیان عمده) برای اینکه بتوانند مبلغ ۱۰ میلیارد تومان طلب خود را از برادر مولوی سارانی دریافت کنند اقدام به ربایش مولوی کرده‌اند.
حاج اسماعیل کلاهدوزان خادم اهل بیت اصفهانی ۶۰ ساله، سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در عمود ۶۰۰ مسیر پیاده روی اربعین در هنگام استراحت در مسیر پیاده روی نجف به کربلا درگذشت.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ