رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی فوت یک کارگر در شرکت فولاد شاهرود، دستور بررسی فوری حادثه را برای مسئولان قضایی این شهرستان صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از مسئولان معتقدند علت گرانی خودرو عرضه در بورس کالا بود اما بررسی برخی از محصول خودروساز داخلی نشان می دهد همواره قیمت عرضه آنها در بورس کمتر از قیمت بازار بوده است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ‌صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی خبر داد و گفت:‌ اظهارنظر قطعی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
وزیر کشور به‌دنبال حمله مسلحانه که به شهادت عضو مجلس خبرگان منجر شد، در تماس تلفنی با استاندار مازندران ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حادثه، بر بررسی سریع و همه‌جانبه این موضوع تاکید کرد.
آتش سوزی عظیم جنگلی در شهر منچستر ایالت نیوجرسی آمریکا آسمان شب را روشن کرد. تصاویر هوایی آتش سوزی گسترده جنگلی در شهر منچستر را به تصویر می‌کشد. به گفته سرویس آتش نشانی جنگل نیوجرسی، تا اوایل صبح چهارشنبه (۱۲ آوریل)، آتش بیش از ۵۰۰ هکتار گسترش یافته بود و تنها ۱۰ درصد آن مهار شده است. مقامات دستور تخلیه ساکنان اطراف را صادر کرده اند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
آثار صدمات ناشی از اصابت ضربات چاقو روی بدن زن جوان وجود نداشت و جسد با دستور بازپرس جنایی برای بررسی دقیق علت فوت و همچنین احراز هویت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که احتمالاً ۴۸ ساعت از قتل می‌گذرد.
سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور لازم درخصوص بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شأن با یکی از شهروندان در برابر مدرسه ای در تهران را صادر کرد.
سازمان قضائی نیروهای مسلح دستور لازم در خصوص بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شأن با یکی از شهروندان در برابر مدرسه‌ای در تهران را صادر کرد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص هلال‌احمر با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
معاون سیاسی رئیس جمهور از دستور رئیس جمهور برای بررسی حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: دستورات قضایی لازم برای بررسی علت و منشاء مسمومیت دانشجویان دانشگاه خوارزمی صادر شده است.
رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار بخش قابل‌توجهی از اطلاعات شخصی خبرنگاران و کارکنان این مجموعه، خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستوری صادر کرد.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری تهران پس از صدور دستور بررسی پرونده علت فوت مهسا امینی در هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از نماینده وزیر کشور و کارگروه مربوطه در پزشکی قانونی خواست در اسرع وقت گزارش‌ها و جمع‌بندی‌های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
فوت مهسا امینی تأیید شد/ دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور برای بررسی فوری و دقیق ماجرا/ وزیر کشور: علت دقیق فوت را اعلام می‌کنیم/
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت یکی از دستگیر شدگان در پلیس امنیت اخلاقی را پیگیری کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص فروریزش ساختمان متروپل آبادان در جلسات علنی هفته جاری می پردازند.
هادی چوبان به آبروریزی سجاد غریبی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ