وزیر کشور با اعلام اینکه علت دقیق فوت مهسا امینی بعد از بررسی ها اعلام می‌شود، گفت: از افراد خواهشمندم تا زمان نتیجه کامل اظهار نظر نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیانی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.
علت شیفت آمریکا به سیاست بازدارندگی به‌جای رویارویی، شبکه بازدارندگی منطقه‌ای و نفوذ منطقه‌ای ایران است؛ این اهرم‌های ایران باعث شده است که آمریکا همچون مورد چین و روسیه سیاست بازدارندگی را در منطقه دنبال کند چراکه سایر گزینه‌ها هزینه‌های قابل توجهی را متوجه این کشور خواهد کرد؛ با این حال ضروری است ایران با درک دقیق این استراتژی، برنامه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک خود را به‌روزرسانی کند.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
قرچک- صبح دوشنبه شش نفر در قهوه خانه ای در قرچک فوت شده اند و بررسی های اولیه نشان از گاز گرفتگی دارد اما کارشناسان در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند.
دادستانی کل کشور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، ضمن بررسی دقیق موارد و گزارش‌ها با مراکز و مدارس متخلف برخورد قانونی نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه دریافتی غیر قانونی به اولیاء دانش آموزان مسترد شود.
آثار صدمات ناشی از اصابت ضربات چاقو روی بدن زن جوان وجود نداشت و جسد با دستور بازپرس جنایی برای بررسی دقیق علت فوت و همچنین احراز هویت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که احتمالاً ۴۸ ساعت از قتل می‌گذرد.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: در خصوص اتفاقات روز گذشته مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد که یکی از دانش‌آموزان به‌واسطه انتشار گاز فلفل در فضا باعث بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان ابن آموزشگاه شده است.
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده مسمومیت خفیف دانش آموزان قابل انکار نیست منتها با توجه به گزارش دستگاه‌های مختلف علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.
دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.
دکتر پهلوان خاطر نشان کرد: این مسمومیت به احتمال زیاد از نوع مسمومیت غذایی است، اما علت دقیق آن پس از تکمیل و آماده شدن نتایج آزمایشات مشخص می‌شود.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این فرد که برای تعمیر چاه به عمق ۱۲۰ متری آن رفته بود و در آنجا گرفتار شده بود با تلاش پنج ساعته آتش نشانان، جسم بی جانش به بیرون از این چاه آب‌دار منتقل شد و علت دقیق گرفتار شدنش در دست بررسی است.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه نحوه واقع شدن فوت و علت تامه آن در دست بررسی دقیق و کارشناسی است، گفت: دلایل اولیه حکایت از قرائنی در خصوص خودکشی دارد،اما آنچه مسلم است اینکه اظهار نظر قطعی در این باره مستلزم اعلام نظریه کارشناسی پزشکی قانونی است.
عباس عبدی نوشت: این روایت اگر درست و دقیق باشد، باعث تاسف خواهد بود که بدانیم شنیده و پذیرفته نمی‌شود. چرا؟ به این علت بسیار ساده که ما هنوز نزد فرزندان‌مان شرمنده هستیم که چرا خبر رسمی سقوط هواپیما را باور کردیم.
پزشکی قانونی: در رسیدگی به این پرونده بررسی دقیق و کاملی در معاینه و کالبدگشایی صورت گرفت و تمامی معیارها و شاخص‌های تعیین علت فوت، معاینه ظاهری و اعضای داخلی بدن انجام و نمونه های لازم از بافت ها و اعضای داخلی بدن برداشته و به آزمایشگاه های تخصصی ارسال شد
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تیم پزشکی قانونی با بررسی دقیق و کامل با اعمال دقت مضاعف در معاینه و کالبد گشایی و بررسی تمامی معیار‌ها و شاخص‌های تعیین علت فوت به لحاظ ظاهری و اعضای داخلی اقدام کردند.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
فوت مهسا امینی تأیید شد/ دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور برای بررسی فوری و دقیق ماجرا/ وزیر کشور: علت دقیق فوت را اعلام می‌کنیم/
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در واکنش به بازداشت یکی از منصوبینش در این وزارت گفت: تعدادی از اطرافیانم بازداشت نشده‌اند، فقط یک نفر بوده و درمورد علت بازداشت این فرد اطلاع دقیق ندارم.
وزیر صمت گفت: با توجه به ممنوعیت ۴ ساله واردات خودرو، تنظیم آیین نامه واردات باید دقیق انجام می‌شد. در آیین نامه لزوم انتقال فناوری و ارائه خدمات پس از فروش مورد تاکید قرار گرفته است.
علت دقیق ترس از پرواز با هواپیما مشخص نیست، اما تعدادی از عوامل مختلف ممکن است در آن نقش داشته باشند. بر اساس یکی از پژوهش‌ها، این ترس از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ