قرچک- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با تائید خبر فوت شش نفر در قهوه خانه ای در این شهرستان گفت: فوتی ها شامل دو خانم و چهار آقا و همگی از اتباع هستند و علت حادثه گازگرفتگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوضاع معلولین ضایعه نخاعی به ویژه پس از گرانی‌های چندین باره در کشور، چندان مناسب نیست. در همین دو سال تنها حدود ۱۷۰ نفر از افراد تحت پوشش مرکز حمایت از معلولین ضایعه نخاعی به علت زخم بستر و عفونت‌های ناشی از نبود لوازم بهداشتی فوت کرده‌اند. آمار طلاق و خودکشی هم در میان این افراد بیشتر شده است.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
علوم پزشکی یاسوج گفت: مرگ دو مادر باردار در بیمارستان امام سجاد در حال بررسی و پیگیری هستند.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت فرد جدیدی در پرونده فوت ۱۵ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی خبر داد.
کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: به علت مصرف مشروبات الکلی در کرج ۱۰ نفر به علت شدت مسمومیت فوت کرده‌اند و دو نفر هم دچار مرگ مغزی شده‌اند.
رئیس کل دادگستری درباره فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.
پرونده قضایی در رابطه با فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی تشکیل شد.
قرچک- صبح دوشنبه شش نفر در قهوه خانه ای در قرچک فوت شده اند و بررسی های اولیه نشان از گاز گرفتگی دارد اما کارشناسان در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ‌صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی خبر داد و گفت:‌ اظهارنظر قطعی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان با بیان اینکه براساس شواهد هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده، گفت: همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر وقوع قتل در محل پیدا نشد.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
دو نفر در زندان قزلحصار با استفاده از سلاح سرد دست ساز با یکدیگر درگیر شده و در پی این درگیری یکی از آن‌ها مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
یکی از نگهبانان ورزشگاه لوسیل قطر که بعد از دیدار آرژانتین و هلند از روی دیوار سقوط کرده‌ بود، جان باخت.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد دو سرنشین خودرو سواری پژو ۴۰۵ از ناحیه اعضای بدن مورد اصابت گلوله قرار گرفته که هر دو نفر فوت کرده‌اند. و ضاربین هر دو نفر شناسایی و طی بررسی صورت گرفته پسر عموی مقتولین بوده و به علت اختلافات قبلی در شهرستان گلپایگان حدود هشت ماه پیش رخ داده است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدومیت یک نفر در ریزش متروپل خبر داد.
در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
مدیرعامل انجمن SMA اعلام کرد: الان بعد از ۱۰ ماه سازمان غذا و دارو به ما می‌گوید که به دلیل مشکلات مالی تنها توانایی تهیه دارو برای ۳۰۰ نفر از بیماران را دارد. این درحالی است که حدود ۷۶۱ نفر عضو انجمن SMA هستند که ۵۰ نفر آن‌ها فوت کردند و تقریبا ۱۵ نفر هم به علت عدم اثرگذاری دارو، کاندید دارو نیستند. درواقع حدود ۶۸۰ نفر در حال حاضر متقاضی دریافت دارو هستند که به گفته سازمان غذا و دارو توانایی تامین دارو برای ۳۰۰ نفر آن‌ها وجود دارد.
۲ نفر از سرنشینان پیکان در صحنه جان باخته و نفر سوم پس از رسیدن به بیمارستان، به علت شدت جراحات فوت نموده است.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.
علت حادثه به گفته کارگران حاضر در محل، گیرکردن پمپ موجود در حوضچه فاضلاب بوده که نفر اول وارد حوضچه شده و به علت بیرون نیامدن نفرات بعدی یکی بعد از دیگری وارد حوضچه می‌شوند و فوت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ