بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان با بیان اینکه براساس شواهد هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده، گفت: همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر وقوع قتل در محل پیدا نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی فوت یک کارگر در شرکت فولاد شاهرود، دستور بررسی فوری حادثه را برای مسئولان قضایی این شهرستان صادر کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۴۰ ساله هنگام کندن یک چاه در حاشیه شهر مشهد به علت گاز گرفتگی فوت کرد.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.
سرهنگ رجبی گفت: پزشکان این بیمارستان به علت وضعیت نامناسب وی در اسرع وقت اقدامات پزشکی لازم را انجام دادند، ولی این فرد بر اثر باز شدن بسته مواد مخدر در معده فوت کرد.
رئیس ستاد مدینه نیز گفت: از بین چهار زائر ایرانی که تاکنون فوت کردند، یک زائر به نام محمد شیخی فرزند غفور ۵۷ ساله از کاروان شماره ۱۷۲۸۶ از تهران به علت سکته قلبی در مدینه از دنیا رفت.
برابر اظهارات والدین متوفی، امیر سه ساله از روی کنجکاوی و غفلت والدین شربت متادون را که در مکانی قابل دسترس بوده، برداشته و مقداری از آن را خورده است. پسربچه به علت مسمویت شدید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به کشف جسد یک زن در تهران گفت: نام خانمی که روز گذشته فوت شده است دنیا است و علت فوت وی در پزشکی قانونی در حال بررسی است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: فوت محسن جعفری راد به علت مصرف قرص برنج بوده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: فوت محسن جعفری راد به علت مصرف قرص برنج بوده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین در بلوار شیراز واژگون شده است که در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.
تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از دریافت پیام وقوع حادثه در محل حضور یافتند، ولی زن حادثه دیده به علت شدت تصادف جان باخته بود.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدومیت یک نفر در ریزش متروپل خبر داد.
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جمع بندی علت فوت مرحومه مهسا امینی به تایید یک کمیسیون ۱۹ نفره از پزشکان رسیده است.
در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: در اتفاقات اخیر موضوع در حقیقت، فوت یک خانم نبود بلکه علت آن دستاورد‌های ملت ایران به ویژه در حوزه علم و فناوری است، دشمنان اعتراف می‌کنند که اژد‌های ایران بیدار شده و دستیابی ایران به علومی مانند انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز به عنوان یکی از قوی‌ترین و سخت‌ترین رشته‌های دانش را برنمی‌تابند به گونه‌ای که یک مجله علمی آمریکایی اذعان کرده ایران در ۳۰ سال گذشته به اندازه ۳۰۰ سال پیشرفت کرده و همین علت حوادثی، چون اغتشاشات اخیر است.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
قالبیاف رئیس مجلس گفت: این اتفاقی که برای مهسا امینی و فرزندی از فرزندان این سرزمین رخ داد یک حادثه تلخ بود و همه ما ناراحت شدیم و با صراحت اعلام کردیم حتما این موضوع را رسیدگی خواهیم کرد.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.
امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
رئیس کل دادگستری استان یزد با تکذیب خبر ترور مرحوم ایوب انتظاری جوان نخبه یزدی که چند روز قبل به علت بیماری در بیمارستان درگذشت، گفت: این موضوع، یک خبر کاملا کذب و شیطنت رسانه‌ای بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ