بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی فوت یک کارگر در شرکت فولاد شاهرود، دستور بررسی فوری حادثه را برای مسئولان قضایی این شهرستان صادر کرد.
علوم پزشکی یاسوج گفت: مرگ دو مادر باردار در بیمارستان امام سجاد در حال بررسی و پیگیری هستند.
رئیس کل دادگستری درباره فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.
قرچک- صبح دوشنبه شش نفر در قهوه خانه ای در قرچک فوت شده اند و بررسی های اولیه نشان از گاز گرفتگی دارد اما کارشناسان در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ‌صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی خبر داد و گفت:‌ اظهارنظر قطعی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به کشف جسد یک زن در تهران گفت: نام خانمی که روز گذشته فوت شده است دنیا است و علت فوت وی در پزشکی قانونی در حال بررسی است.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
دیودل با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه یک فوتی و ۹ مصدوم داشته است، اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است، گفت: طبق بررسی هایی که تا امروز انجام شده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده است.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جرایم جنایی برای بررسی علت فوت نیکا شاکرمی خبر داد.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هنوز در حال بررسی علت فوت مهسا امینی هستیم.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هنوز در حال بررسی علت فوت مهسا امینی هستیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه نحوه واقع شدن فوت و علت تامه آن در دست بررسی دقیق و کارشناسی است، گفت: دلایل اولیه حکایت از قرائنی در خصوص خودکشی دارد،اما آنچه مسلم است اینکه اظهار نظر قطعی در این باره مستلزم اعلام نظریه کارشناسی پزشکی قانونی است.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری تهران پس از صدور دستور بررسی پرونده علت فوت مهسا امینی در هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از نماینده وزیر کشور و کارگروه مربوطه در پزشکی قانونی خواست در اسرع وقت گزارش‌ها و جمع‌بندی‌های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
فوت مهسا امینی تأیید شد/ دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور برای بررسی فوری و دقیق ماجرا/ وزیر کشور: علت دقیق فوت را اعلام می‌کنیم/
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت یکی از دستگیر شدگان در پلیس امنیت اخلاقی را پیگیری کنند.
وزیر کشور با اعلام اینکه علت دقیق فوت مهسا امینی بعد از بررسی ها اعلام می‌شود، گفت: از افراد خواهشمندم تا زمان نتیجه کامل اظهار نظر نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ