مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جمع بندی علت فوت مرحومه مهسا امینی به تایید یک کمیسیون ۱۹ نفره از پزشکان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
به نظر می‌رسد بهروز عطایی هنوز به جمع بندی کامل در رابطه با پست پاسور نرسیده است.
محمود فکری به جمع بندی نهایی برای انتخاب ترکیب اصلی خود برای شروع لیگ بیست و سوم رسید.
کاروان ورزش دانشجویان ایران هر چند در روز ششم هم چند مدال به اندوخته های خود اضافه کرد اما در جدول رده بندی از رده پنجم روز قبل به رده ششم سقوط کرد.
در صورتی که به جمع بندی نهایی برسیم باید از تمام ظرفیت ها و بازیکنان خود بهره ببریم تا در مسیر رقابت های انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزارشد.
ناچو فعلا در مورد تمدید با رئال مادرید به جمع بندی نهایی نرسیده و وعده داد پس از دو بازی حساس پیش رو برابر سیتی تصمیم قطعی را خواهد گرفت.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ تغییری در سهمیه بندی و قیمت بنزین وجود نخواهد داشت و هدف از جمع آوری کارت های سوخت تنها بحث مدیریت بهتر مصرف سوخت است.
بنا بر گفته مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت به علت اخذ استعلامات لازم و جمع بندی آن، قرعه کشی طی روزهای آینده انجام می شود.
در جریان برگزاری پیش سمینار و نشست جمع بندی علمی «نخستین همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران»، گام های واقعی اصلاح بودجه ریزی درایران به بحث و بررسی نقادانه گذاشته شد.
رئیس مجلس گفت: مسئولیت جمع بندی جلسه دیروز بر عهده دولت است. دولت پیشنهادی به مجلس داد که ما قبول کردیم تا در صورت نیاز مشورت‌های لازم را داده و اینکه حاضر به کمک هستیم. منتها اجرا بر عهده دولت است و ما منتظریم که دولت این کار (تشکیل کمیته هماهنگی ارز) را انجام دهد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما در دولت جدید ایران ماه‌ها برای جمع بندی و رسیدن به یک توافق خوب و قوی و پایدار تلاش کرده‌ایم و اکنون هم آماده جمع بندی گفتگوها هستیم.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید به جمع بندی رسیده و به دنبال توافق نهایی با کمیته ملی المپیک است.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های سفر دولت به استان خراسان جنوبی برگزار شد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درباره تفکیک وزارتخانه صمت، مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیسیون صنایع و تعدادی از کارشناسان به جمع بندی برای تفکیک این وزارتخانه نرسیدند.
شهردار تهران گفت: به جمع بندی اولیه‌ای رسیدیم؛ بسیاری از مخازن زباله در تهران امکان انتقال به زیرزمین را ندارند و علت این امر به واسطه شرایط شهرسازی شهر تهران است؛ در حقیقت امکان و اقتضائاتی در تهران وجود دارد که انجام چنین کاری امکان پذیر نیست.
جمع بندی هفته دوم سوپر لیگ ترکیه حکایت از آن دارد که ستاره های ایرانی حاضر در این لیگ عملکرد قابل تحسینی در ترکیب تیم های خود ارائه داده‌اند.
کارلوس کی‌روش برای لیست نهایی باید روی اسم چند ستاره جوان قلم قرمز بکشد.
رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات جمهوری لوهانسک اعلام کرد امروز آخرین روز رای گیری درباره الحاق این جمهوری به روسیه است.
به نظر می رسد جمع بندی نهایی در رابطه با ترکیب شروع کننده تیم‌ ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان انجام شده است.
اخیرا مباحثی در خصوص تصمیم وزارت صمت برای عرضه ۲۰ درصد تیراژ تولید خودرو در بورس کالا مطرح شده که سخنگوی وزارتخانه، تاکید کرد هنوز در مورد این مساله جمع بندی نهایی انجام نشده است.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ