مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جزئیات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی مهسا امینی به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در منطقه ۱۹، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار تخریب شدند.
شمس‌نژاد، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام گفت: بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج دو سرنشین آن جان باختند علت سقوط فنی بود.
ظاهراً یک سحابی گازی غنی از کربن، CW Leonis را احاطه کرده است. علت پیچیدگی سحابی ناشناخته است، اما هندسه‌ لایه‌ها و کمان‌های آن مطمئناً جالب و جذاب است. این تصویر که توسط تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده، جزئیات این پیچیدگی را نشان می‌دهد.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در خصوص وضعیت ضارب گفت: پس از این اتفاق فرد ضارب اقدام به خودزنی کرده و به علت شدت جراحات فوت می‌کند.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آنچه که اتفاق افتاده تخلف مالی یا موضوع دیگری نبوده بلکه تخلف شخصی است. آن‌طور که اطلاع یافتم پیش‌تر از هر شخص دیگری، خود دفتر شهردار و شهردار تهران با آن فرد برخورد و به دستگاه نظارتی معرفی کرد و این موضوع پیگیری شده است.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
دو نفر در زندان قزلحصار با استفاده از سلاح سرد دست ساز با یکدیگر درگیر شده و در پی این درگیری یکی از آن‌ها مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با بیان اینکه انفجار تبریز به ۱۰۰ ساختمان آسیب وارد کرد، گفت: علت انفجار تبریز در دست بررسی است و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان در صحبت‌های خود ناترازی بانک‌ها و اقدام بانک‌ها در خلق پول‌ها یکی از عوامل داخلی مهم در ایجاد تورم و افزایش قیمت ارز دانستند و ناترازی بودجه نیز از علت مهم دیگر نوسانات در بازار ارز دانسته شد.
سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: گروهبان یکم "محمدرضا حاجی حسینلو" از ماموران کلانتری خدمات انتظامی ارومیه که برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام‌شده بود، در حین انجام ماموریت، توسط سارق مجروح که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت رسید.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: مهسا امینی به بیماری تیروئید هم مبتلا بوده است. خانم مهسا امینی ۲۲ سال سن داشت و با توجه به وضعیت آب و هوایی غرب کشور که کوهستانی است و به علت باران‌های سیل آسا در آب‌های آنجا به دلیل کمبود ماده لیون، مانند اکثر همشهری‌های خود به بیماری تیروئید مبتلا بوده و، اما این بیماری هم هیچ تاثیری در حادثه‌ای که برای او به وجود آمده نداشته است. زیرا به دلیل نتایج آزمایش سالیانه مهسا امینی که توسط پزشک متخصص او انجام می‌شد، صراحتا اعلام شده که نیازی به تهیه قرص بیماری تیروئید نیست و حتی نیازی به تغییر دوز مصرف آن قرص‌ها هم ندارد.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جزئیات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی مهسا امینی به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور گفت: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله دو دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
معاون اجرایی رییس جمهور به پرسشی درباره علت اجرایی نشدن مصوبه واردات خودرو پاسخ داد و درخصوص آخرین وضعیت تفکیک وزارت صمت توضیحاتی ارائه کرد.
سرمایه‌گذاری خودروسازی سایپا در شرکت‌های دانش بنیان با هدف تکمیل زنجیره ارزش
بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بود، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است. لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ